/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Iben Skjern (konfirmation)
Fra : dr_dem
Vist : 745 gange
10 point
Dato : 28-08-07 21:10

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 28-08-07 21:48

Hvad er det du vil med denne overskrift??
Forsætte med brokkrierne??

Har nok at brokke mig over, men jeg bliver så dep. af det!!!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-08-07 21:54

Citat
Som Iben Skjern i Matador sagde:
"sådan en rask lille intrige lokker altid en ekstra bid ned"

jeg går til frokost - med tak for spændende og varieter læsning!

Citat
"sådan en rask lille intrige lokker altid en ekstra bid ned"

Jeg er ikke sikker på at det er rigtig det du skriver men jeg vil undersøge det

dr.dem

Citat
"sådan en rask lille intrige lokker altid en ekstra bid ned"

Citat
Ja sådan en rask lille ballade lokker en ekstra bid ned

AFSNIT 15 i slutningen

dr.dem

Ja ja den er her

dr.dem

Annuller spørgsmålet
Fra : dr_dem

Dato : 29-08-07 08:58

ja