/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Printe til Billede
Fra : ivanovic1
Vist : 569 gange
50 point
Dato : 28-08-07 16:11

Hej Alle,

Der findes i dag programmer der kan printe til pdf filer, men findes der programmer der kan printe til billede filer? Programme må gerne være gratis?

Mvh.
Ivanovic

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 28-08-07 16:29

PrtScr

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 28-08-07 16:30

Har du et link?

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 28-08-07 16:31

Ok nu er jeg med, kender godt prt scr funktionen men hvis det nu f.eks. er en hjemmeside eller noget længere tekst bliver man nødt til at sammensætte det hvilket tager tid.

Accepteret svar
Fra : thomas2610

Modtaget 60 point
Dato : 28-08-07 16:38

Ja det er jo kun en google søgning, og ikke et program jeg kender, men er det noget som dette du mangler http://www.zan1011.com/?gclid=CMP-5pq3mI4CFQ0eEgodWXJVZg her er en trial version,
Søgte google med print to picture.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 28-08-07 16:58

For at fortsætte i samme skure (men jeg er SIKKER på at der findes bedre programmer), så gemmer Windoze XP's Fax-funktion printet i gif.filer. Det er dog ikke nogle pæne billeder der kommer ud af det - alt for grov opløsning:

To install the Fax component
Open Add or Remove Programs in Control Panel.
Click Add/Remove Windows Components.
In the Windows Components Wizard, select the Fax Services check box, and then follow the instructions on your screen.
Notes

To open Fax after installation, click Start, point to Programs, point to Accessories, point to Communications, and then click Fax Console.
For more information on using Fax, click Help in Fax Console.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 28-08-07 17:15

Jeg laver altid en pdf som jeg så åbner i photoshop og ændrer til fx en JPeg.
Du kan åbne pdfér i flere andre typer programmer. Kan ikke svare direkte på dit spørgsmål, men måske kan det aligevel hjælpe dig lidt?

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 24-10-07 12:42

Tak for svaret thomas2610.