/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Adobe Flash Player ??
Fra : cccf
Vist : 601 gange
100 point
Dato : 27-08-07 17:54

Hvorfor kan jeg ikke hente Adobe Flash Player og indstallere på min PC??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-07 17:59

Har du tændt komputeren ????????

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 27-08-07 18:01

nej

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-07 18:04

Så har du fundet årsagen......

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 27-08-07 18:21

ja

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-08-07 18:29

Kom nu ud af busken og lad os da høre lidt om hvad problemet består i. Det er ikke let at komme med et svar ud fra den smule oplysninger der er kommet ind til videre

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 27-08-07 18:47

årsagen er ofte enten fordi man bruger en begrænset brugerkonto - eller popupstopper - begge skal overrides med den funktionstast beregnet til det - for eks shift eller ctrl - FØR du klikker på download - af og til før du klikke dig ind på siden

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 28-08-07 11:16

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-07 11:18

velbekomme - fik du has på problemet ??

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 28-08-07 11:28
Kommentar
Fra : cccf

Dato : 28-08-07 11:33

Hvis jeg henter den fra Adobes egen hjemmeside lægger den sig ikke ind på min PC.
Mystisk, "ikke"
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-07 11:40

øhhh - dit første link er link til direkte download - men kan se hvad du mener - og jo det er egentlig lidt mærkeligt - dvs - har du lagt mærke til på dit sidste link om du husker at sætte flueben i "I agree" osv - mange overser lige den lille detalje

Jeg kan uden videre ved at override begrænset konto hente fra begge steder

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 28-08-07 11:52

Ja jeg har sat flueben i agree.
Den ser også ud som om den indstallere programmet,(fortæller at det er indstalleret )
men jeg fornemmer at WIN sletter programmet igen.
Kan det være man i det direkte downloadprogram går uden om nogle Codex.??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-07 12:01

ved det faktisk ikke - men det kan være noget lægger sig under tilføjelsesprogrammer og ikke kommer videre - som sagt - jeg har ikke oplevet problemerne - bortset fra at jeg måske lige skal override en popupblocker eller en begrænset bruger

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 28-08-07 12:04

Har du bemærket forskellen i filstørrelsen.!
4 MB og 1 MB

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-07 12:07

øhhh nej det havde jeg ikke

nu er der dømt frokost - -----------------------------------------> pisker afsted

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 28-08-07 12:16

OK: velbekomme.