/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
genfinding af mails
Fra : timeglas
Vist : 734 gange
100 point
Dato : 27-08-07 16:57

Jeg har skiftet computer og har nu sat den gamle harddisk ind som ekstern for at hente gamle mails over i det nye system. Jeg har ligenu outlook express, mens det gamle var outlook. Kan jeg overfører mails og hvor finder jeg dem henne?

mvh timeglas

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 27-08-07 20:30

øv ser ikke ud til at nogen ved hvordan man opsøger gamle e-mails.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-08-07 20:32

Du kan jo sætte den gamle i som master og sende alle mails, til en webmail, så kan du altid hente dem derfra.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 27-08-07 20:44

ok jeg har desværre ikke så stor it ekspertise. Jeg har desværre ikke kunnet få plads til den gamle harddisk i den nye ´computer og har derfor sat den eksternt, men det burde da stadig være muligt at genfinde outlook mails, det er vel bare et spørgsmål om hvor. Men glad for dit svar

mvh timeglas

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 27-08-07 21:42

Her skulle de ligge på den gamle computer
C:\Documents and Settings\~\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Kopi over i den ny install outlook

outlook express kan ikke læse den

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 28-08-07 07:51

kan du få den til at eksportere? så gemmes filen som en *pst fil i documents and setting\ejer.Mvh B&S