/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Mail
Fra : sdam
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 27-08-07 15:41

Outlook Ekspres
Kan man her, som i den alm. Outlook, indstille systemet sådan, at ved en indkommen besked (mail), popper der et lille vindue op i hjørnet af skærmen som fortælle dig at der er kommen en mail? Det er selvfølgelig en betingelse, at anlægget er i brug/tændt.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 27-08-07 15:53

Nope, det kan man ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-07 16:08
Accepteret svar
Fra : Klojs

Modtaget 100 point
Dato : 27-08-07 16:47

Jo du kan gøre 2 ting.

1. Hente denne http://www.spamihilator.com/

2. Hent denne http://www.msgpluslive.net/ men husk at sige NEJ til sponsorpakken under installationen, ellers får du snavs med.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 27-08-07 16:48

Du kan også få den til at lægge en lille kuvert ved siden af uret, når der er ulæst post i indbakken.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 27-08-07 16:54

Klojs> NEJ, du kan ikke uden brug af al mulig... Det ligger IKKE i programmet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-07 17:00

Næh....

Der har du ret "taliskoko"....

Det kræver en "plugin"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-08-07 17:48

den lægger en lille kuvert ved uret hvis mailprogrammet er åbent

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 27-08-07 18:04

refi> Tak.!!

Og da spørgsmålet lyder...:
"Outlook Ekspres
Kan man her, som i den alm. Outlook, indstille systemet sådan, at ved en indkommen besked (mail), popper der et lille vindue op i hjørnet af skærmen som fortælle dig at der er kommen en mail?"

Er det MIG der har vundet... Så luk spørgsmålet og giv MIG påængene...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-07 18:09

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-07 18:10

Du har fortjent dem - om ikke andet så for humorens skyld.....

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 01-09-07 09:06

Tak for svaret Klojs.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 01-09-07 10:48

Velbekomme og tak for point.