/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Programmør/designer søges!
Fra : MrLaRSeN
Vist : 316 gange
35 point
Dato : 27-08-07 15:18

Hej,

Først beklager jeg lige manglen på viden om, hvor dette indlæg skal placeres.

Vi er en flok mennesker som har luret idéen om at startet et nyt sportssite op. Detaljer kan følge senere.

Vi ønsker en standard side med lidt grafik, og så vigtigst af alt en database, så hver enkelt skribent kan opdatere nyheder og statistik. For statistikken gælder det, at skribenten bare skulle kunne taste info ind, og så opdaterer siden selv en tabel over, hvem der har flest udvisninger, mål osv.. Stillinger selvfølgelig inkl.

Resten med forum osv. skulle være forholdsvis enkelt at lave.

Jobbet er selvfølgelig betalt, dog inden for rimelighedens begrænsninger - projektet må gerne ses som en fritidsbeskæftigelse.

Kontakt venligst på peter (at) entrapment (dot) dk, eller smid en post her.

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 27-08-07 21:49

Man kan finde mange færdige Content Management Systemer (CMS) på nettet - Jeg har også et lille jeg selv har lavet liggende.

Hvilken server skal det ligge på - IIS (Microsoft Internet Information Server) eller noget Linux baseret ?

vh

sMorch