/ Forside/ Teknologi / Udvikling / SQL / Spørgsmål
10  smorch 260
MySQL Ændrer i teksten
Fra : anetteogjesper
Vist : 273 gange
50 point
Dato : 27-08-07 01:41

Hej

Når jeg eksportere min database til en SQL fil, ændrer teskten sig (æøå mm.) men når jeg vil så vil importere den tilbage til min nye database ændrer det sig ikke tilbage. Det er altså irriterende.. Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-08-07 01:57

FÅ EN PRO __ side
HVIS DU SÆLGER SÅ MEGET:

Kan jeg simpelthen ikke fatte hvaf fi laver HER
Høb en PRO side/ ikke disse LAPPE_LØSNINGER.

DU FÅR ALT MED___________
Men garanteret BILLIGE at få ? andre til at lave
MEN VIRKER SKIDTET::::::::::::::::::::::

DA JEG ````=?`PRØVEDE AT LAVE EN SIDE FOR
eller bare hjælpe DIG------------
hørte jeg IKKE mere fra KÆLLINGEN_____________

SÅ FRA MIN SIDE______SKAL DU IKKE FORBENTE noget'
'
sad flere timer for at FÅ dine _____sider til at virker

KEINE tilbagesvar_______________
mail var da tilstede ELLER

SVAR ? = SELVTAK...

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 27-08-07 03:02

Nu vil jeg lige sige, vi skrev tilbage til dig, men så fik vi besked om spørgsmålet var var lukket... og ubehøvlet ja, tak det kan vi da se. Du vendte heller aldrig tilbage med det program du lovede. Vi skrev en mail til dig i januar, men hørte aldrig fra dig igen. Selvfølgelig er vi glade for hjælpen og tro ikke vi stadig bruger det, nu skal det bare gøres bedre... Det er jo nemt nok at få nogen til at lave alt for en, men det kunne jo tænkes man synes det var sjovt at lege med, men har bare brug for lidt hjælp til at komme ud af starthullerne..

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 27-08-07 03:04

og hvad har flashen med min hjemmeside at gøre... Jeg kan fortælle den flash fil du hjalp mig med kører ekstremt flot på en skærm oppe i vores lokale bowlingcenter!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-08-07 04:13

Citat
Nu vil jeg lige sige, vi skrev tilbage til dig, men så fik vi besked om spørgsmålet var var lukket... og ubehøvlet ja, tak det kan vi da se. Du vendte heller aldrig tilbage med det program du lovede. Vi skrev en mail til dig i januar, men hørte aldrig fra dig igen. Selvfølgelig er vi glade for hjælpen og tro ikke vi stadig bruger det, nu skal det bare gøres bedre... Det er jo nemt nok at få nogen til at lave alt for en, men det kunne jo tænkes man synes det var sjovt at lege med, men har bare brug for lidt hjælp til at komme ud af starthullerne..

Ja______MEN:

JEG _______SENDTE DIG FLERE PROGRAMMER OG vejledninger
OG HAR SOM SKREVET_______________ALDRIG HORT FRA DIG
LAVEDE EN masse gode foreslag________________
SOM JEG ALDRIG HØRTE FRA, om DU KUNNE BRUGE.

SENDTE DET HELE TIL DIG, sig jeg er af løgn
OG DU SKRIVER jANUAR______________
OG VIRKEDE SKIDTET, ELLER ER DI FØRST KOMMET '
NETTETTE NU.............
sgu DA OVER 8 MÅNEDER SIDEN eller ????

HERFRA ingen HJÆLP

HAR BEVISERNE

Men desværre SAMLER jeg IKKE på DIG,.

Mail´s og andet...
Og dog_________________

JEG FÅR ikke TÆSK _________________

Af sndre ____ for PISSE lyve.

Smed di programmer__ + andet, men at HORE fra det nu

HELT ok

aNDRE KENDER5 MIG SIKKERT bedre____
for hurtyig kontakt----------------

SÅ alt i alt _____________

Kan da huske jeg sad i et PAR TINER,
med en FUCK reklame_ dom jeg sendte tilbage til dig
++++++
origrammerne til at lave det FRA PowerPOint
til FLASH
OG OMVENDT, så du havde ''diverse'' muligjeder for
at lægge det UD på din hjemmeside______________

Men at jeg ÅBENTBART er blevet BLIKKET
af en firewAll eller andet, kan SGU ikke komme mg VED

Nærmere dig DER BURDE BROKKE dig....

Men _________________
ret MIG DA; efter 8 MND,,,,''

JEG ER `? ´eg tænker ? på ansdre..............'

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-08-07 04:21

HVIS
Jeg kom til at klikke 2 gange.

Kan JEG sige DIG, at jeg har sendt andrre
herinde, flere programmer ###")(&)?(=)%/#( vista
END DET har taget dig at svare___________
Og vedkommende havde det et PAR DAGE efter.

Så den SKAL du ikke hænge min KAT op PÅ
DESCÆRRE

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-08-07 04:24

FUCK mig

DET GØR SGU nas........

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 27-08-07 04:26

Nu synes jeg det er lidt latterligt sprog... Ja, du har hurtigt kontakt og ja det er 8 måneder siden og jeg kan ikke huske om jeg har fået en mail fra dig, men hvis jeg har og ikke har fået sagt tak, så er det klart en fejl herfra, for det har været en stor hjælp! - og hvis jeg husker ret fik du også point for god besvarelse i et spørgsmål dengang.
Dertil kan jeg ikke forstå hvorfor du skal jamre sådan over det og hvad er det da for noget med at ævle om min hjemmeide... det du lavede skulle aldrig have været ud på en hjemmeside, det har der aldrig været snak om... min hjemmeside har kørt i 3 år nu..
Jeg brokker mig ikke... det er da dig der skriver på et spørgsmål om en database og det du skriver, har da slet ikke noget med det her at gøre... Ved slet ikke hvad du vil frem til!
Jeg tror bare du kan lide at bruge sjove tegn og smily

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 27-08-07 04:31

Hvis du har lyst til at komme med flere sjove ting og kommentarer, kan du bare skrive privat....

Undskyld og tak... så har jeg husket det, til en anden gang

Forresten læs lige hvad jeg skrev tidliger:
Citat
Jeg kan fortælle den flash fil du hjalp mig med kører ekstremt flot på en skærm oppe i vores lokale bowlingcenter

Annuller spørgsmålet
Fra : anetteogjesper

Dato : 27-08-07 04:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål