/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Lille skrærm i fuld skærm.
Fra : martin89
Vist : 1770 gange
89 point
Dato : 26-08-07 14:57

Jeg har det problem at når jeg f.eks. har et spil som jeg vil spille i fuld skærm så er det ikke hele skærmen der bliver brugt. Altså hele skærmen bliver sort men det er kun en lille del inde i midten der reelt bliver brugt som skærm. Håber i forstår hvad jeg mener og der er nogen der kan løse problemet.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 26-08-07 15:24

Det er kun nogne gange det bliver til en lille skærm? Ikke hele tiden?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-08-07 15:44

Citat
og der er nogen der kan løse problemet

Ja - producentet af spillet.....

Hvis ikke det er lavet til det får du den sorte ramme......

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 26-08-07 15:57

Du køre ikke spil der er beregnet til XP i Vista?

Det KAN godt gi' problemer hvis spillet ikke bliver updateret..

Kommentar
Fra : martin89

Dato : 26-08-07 16:00

Altså de første par gange jeg spillede det var det i fuld skærm, så jeg tror det er meningen det skal være sådan.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-08-07 16:08

Højere klik på skærmen klik på egenskaber klik påInstillinger, det kunne være den står for højt

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-08-07 18:13

martin89
Citat
Jeg har det problem at når jeg f.eks. har et spil som jeg vil spille i fuld skærm så er det ikke hele skærmen der bliver brugt. Altså hele skærmen bliver sort men det er kun en lille del inde i midten der reelt bliver brugt som skærm. Håber i forstår hvad jeg mener og der er nogen der kan løse problemet.

Millister
Citat
Det er kun nogne gange det bliver til en lille skærm? Ikke hele tiden?

Endnu en DOBBELGÆNGER__

Højerklik på ikonet, og vælg egenskaber/ kompatibilitet ??? ORDBOG TAK
og prøv dig frem.