/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
@dailynews-letter.com
Fra : ocorner
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 26-08-07 10:57

Får en masse breve fra xxxx@dailynews-letter.com

Hvad er der for en fætter, kan ikke afmelde den og vil ikke klike på den.

Der kan stå alt mulig foran xxxxx@dailynews-letter.com

Fx Skype, musik, films

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-08-07 11:01

I Outlook kan du markere den som Uønsket og så går den direkte i Slettet post.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 26-08-07 11:06

Har gjort det i min Gmail, men vil gerne vide lidt mere om hvad det er for en fætter, har fået længe nu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-08-07 11:10

http://www.sendmyip.com/whois/?%64%6f%6d%61%69%6e=NEWS-LETTER.com

Enten er det via Tucows eller AOL du har krydset af et eller andet sted....

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 26-08-07 11:18

Ikke hvad jeg kan huske, men mærkelig der er ingen link til frameldelse.

Men har nok lavet et eller andet på en hjemmeside

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-08-07 11:26

Den er klassificeret som spam......

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 26-08-07 11:29

Ja, men må nok leve med den i min spam folder.

Men så længe det ikke er en virus er det ikke så slemt.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 26-08-07 11:31

det er spam - både navne og domæne registreret som spam - så væk med det skidt !

http://www.joewein.de/sw/spam-bl-d.htm

http://www.joewein.de/sw/dbl-update/2007-07-24.htm

hvorfor også være nysgerrig på noget man ikke vil have med at gøre ??? kan kun anbefale dig at blokere for skidtet efterhånden som det dukker op.

--------------------------------------------------------------------------------
Citat
Ikke hvad jeg kan huske, men mærkelig der er ingen link til frameldelse.
... det er jo egentlig meget godt - for er der noget du IKKE skal så er det at åbne og især besvare (herunder framelde) spam - derved giver du besked om at din pc er aktiv så den kan misbruges

YT med skidtet

Godkendelse af svar
Fra : ocorner

Dato : 26-08-07 11:34

Tak for svaret miritdk.

det var det jeg søgte

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-08-07 11:36

Lige til orientering kan jeg da fortælle at domænet også indgår på iTunes hjemmeside

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 26-08-07 11:43

Tak tror det er der synder var

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-08-07 11:47

Jeg kan ikke umiddelbart se i hvilke af deres link det inggår - blot at det er i et af dem.....

Men at det er spam er uomtvisteligt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-08-07 12:14

velbekomme