/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Stryge billeder til t-shirts
Fra : Dudder
Vist : 2818 gange
100 point
Dato : 25-08-07 22:00

Jeg har lige købt nogle t-shirts med strygemærker på og jeg har desperat søgt på internettet for at se, om jeg kan købe sådan nogle i Danmark - er der nogen, der har kendskab til, hvor jeg kan købe sådan nogle - sætter lige et link ind.

http://www.proworldinc.com/dept/categoryID/dogs%7clabrador+retriever/restrict/transfers/op/2/

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 25-08-07 22:06

Du kan i mange forretninger hvor de har et større udvalg af printerpapir købe papir hvor printet kan overføres til en t-shirt ved strygning. Jeg ved at HP har lavet det.

Link:
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/sm/WF17a/A1-14247-14333-14333-14375-14381.html

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 25-08-07 22:55

hejsa
du kan købe sådan noget specialt papir til at putte i printeren og så får du dit eget foto på det har jeg prøvet et par gange med billeder af vovsen og det er jo sjovt at have en t-shirt på ingen andre har og du kan også printe fotos fra nettet på og selv lave det. papiret er i a4 størrelse

venlig hilsen chicapigen

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 100 point
Dato : 25-08-07 23:22

Enhver computerforretning har det.
Det hedder iron-on transfer paper og fås i 10 stk's pakker A4 til 99 kr pr. pakke.
Sidder med en pakke i hånden
Husk- inden du printer, at spejlvende billedet/teksten.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Dudder

Dato : 26-08-07 08:14

Jeg kan egentlig godt li' de motiver, der er på nettet, så jeg havde håbet på, at kunne købe sådan nogle

Men Ok - tak for svarerne(y)

Godkendelse af svar
Fra : Dudder

Dato : 26-08-07 08:14

Tak for svaret dabj.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-08-07 19:37

Hvad med at downloade billederne fra nettet og så selv printe dem ud og stryge dem på