/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
bowling rød kegle forrest
Fra : etdye
Vist : 1927 gange
300 point
Dato : 25-08-07 18:21

hey jeg vil bare lige høre om der er nogle der kender teknikken/metoden til at få den røde kegle forrest i bowling

skriv endelig hvis det er noget

takker for svar :D :D :D

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-08-07 19:04

Det er bare at skyde efter den

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-08-07 19:05

Banen i bowling er jo plan, så skyder du den lige midt på banen, så rammer den også den røde i midten.

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 25-08-07 19:22

nej jeg mener ik hvordan jeg rammer den. men hvordan MAN FÅR DEN FORREST!!!!!

det er meget sjællent den er forrest. derfor spørger jeg om der er en teknik sådan at man kan få den forrest rigtig tit :D

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-08-07 19:29

Det er der ikke.

Det er tilfældigt som keglerne falder på plads i maskinen inden de bliver sat ned påny.

Så - desværre

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 25-08-07 22:19

tror de bliver sure på banen, men hvis i keder jer, kan i jo blive ved med at trykke på knappen for fejl, så den sætter et nyt sæt op

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-08-07 09:55

Rød kegle??? Keglerne er ens i bowling.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-08-07 10:19

Den røde står altid forrest når jeg spiller. De andre kegler rør sig heller ikke.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 26-08-07 12:54
Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 27-08-07 21:28

Citat
Rød kegle??? Keglerne er ens i bowling.

Nej nej min ven. Jo flere gange man laver strikes, når den røde står forrest, jo sjovere bliver det