/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
T-shirts og bodystockings...
Fra : Sus_76
Vist : 362 gange
125 point
Dato : 25-08-07 13:03

Hejsa.

Jeg søger et sted at købe t-shirts(bluser) og bodystockings med lange ærmer, i børnestørrelser, til en ok pris, og uden noget som helst tryk eller noget på.

Jeg har fundet en masse steder hvor man kan købe alm. kortærmede t-shirts og bodystocking.

Men mangler lige de langærmede.

Det må gerne være i udlandet, men vil helst finde en grossist her i dk og købe tøjet hos.

Hilsen Susanne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-07 13:23

Hvad med at spørge dem der har de kortærmede.....

De ved sikkert også hvor man kan få de langærmede.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-08-07 15:02
Kommentar
Fra : Sus_76

Dato : 25-08-07 16:13

Hejsa.

Ja noget lignende http://www.vancool.dk/index.php/side/sogvare/gruppe/94
Men i børnestørrelser

Det er der problemet ligger.

Kan simpelthen ikke finde dem i børnestørrelser.

Og de sweat-shirts hos x-art har jeg haft kigget på, og dem vil jeg også bruge til nogle, men de er ikke i de helt små størrelser

Og t-shirts med lange ærmer kan jeg finde mange steder, men ingen i børnestørrelser