/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook Ekspress 6
Fra : Yssil
Vist : 566 gange
200 point
Dato : 30-01-03 20:25

Jeg kan ikke sende og modtage emails fra min Outlook Ekspress 6. Den melder Socket fejl 11001, Fejlnummer: 0+800CCC0D
Jeg har kontrolleret indstillinger og alt er OK
Hvad gør jeg?
Hilsen fra
Yssil

Kommentar
Fra : Yssil

Dato : 30-01-03 20:52

Please help me! If you can.......

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 30-01-03 21:07

prøv at åben programmet > Funktioner > Konti > Tilføj > Post

kør denne her igennem med de informationer du har fået.

/Steffan

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 30-01-03 21:13

Hej Yssil

Fejlen betyder sandsynligvis at porten for indgående mail 110 eller/og porten for udgående mail 25 er blokeret.

Har du router eller firewall til din computer, skal du derfor sikre dig disse porte er åbne

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 30-01-03 21:14

Hej igen

En virusscanner der scanner dine mails kan måske også medføre fejlen.

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 210 point
Dato : 30-01-03 21:59
Kommentar
Fra : joker

Dato : 30-01-03 22:38

Jeg vi også give Steffansteffan og srhansen ret i det de skriver. Prøv at koble alt firewall, virus scan osv. fra. Rekonfigurer din outlook express og prøv igen. Tjek med din udbyders hjemmeside at der ikke er fejl på mail serveren

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 31-01-03 00:02

? ?