/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
vista
Fra : jannicolai
Vist : 610 gange
100 point
Dato : 25-08-07 09:40

Hej kan det lade sig gøre at installere vista på en extern hardisk, samtidig med at man har xp på computeren. Så man kan prøve det.

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 25-08-07 10:44

Ja, men de to harddiske må ikke være sat til samtidigt. Når du skriver extern er det så usb? usb skal jo være installeret på pc'en.. jeg aner ikk om du kan med en extern men med en IDE/SATA kan du

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 25-08-07 11:00

Umiddelbart er din løsning IKKE god da den jo så altid vil starte på XP....

Det bedste ville være en harddiskskuffe og 2 harddiske med hvert sit system.....

Så vil det til gengæld gå som fod i hose....

Godkendelse af svar
Fra : jannicolai

Dato : 25-08-07 11:10

Tak for svaret refi.Tænkte nok det ikke ville virke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-07 11:11

Selv tak.....