/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Dreamweaver
Fra : Clausvell
Vist : 451 gange
57 point
Dato : 25-08-07 01:54

hej

<Jeg tager chancen er spørge herinde på trods af at mit spørsmål godt kan have en anden retning........

men
er der nogen der ved hvorfor jeg ikke kan uploade min dreamweaver website til mit domæne via min net gear router WGR614 v7, men godt ved direkte tilkobling på mit modem...

Og ved at jeg er nødtil at gøre det på denne måde, opbruger jeg hurtigt min kvote hos telia stofa net
da jeg kun kan tilkoble tre hardware devices adgangen, indtil at jeg så skal ringe dem op og bede om at starte forfra-....

VH C

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-07 09:20

http://www.google.dk/search?hl=da&q=dreamweaver+ikke+uploade+&meta=cr%3DcountryDK

prøv at se om der skulle være lidt du kan bruge - og kontroller at den hjemmeside de bruger tillader du bruger dreamweaver i det hele taget

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 57 point
Dato : 25-08-07 11:05

Jeg går ud fra at du har en hjemmeside kørende hos en udbyder.
Jeg bruger Dreamweaver mx 2004 og sådan arbejder jeg i den:

Start Dreamweaver
stå i files (ude til højre)
manages sites
new
ftp & rds server
OK
Hvis den ikke selv hopper der over så ..........edit

Name = hjemmesidenavn.dk
accesstype = FTP
host direktory behøver du nok ikke bruge
login = dit brugernavn
password = og password som passer til
..........................................du kan lige teste forbindelsen
save (hvis det virker)
URLprefix = http://hjemmesidenavn.dk

OK

Nu bør alt hvad der ligger på serveren omkring hjemmesiden, dukke op i højre side.
Alt hvad der nu ændres foregår direkte på serveren.

Ved hjælp af et FTP program kan du også hente det hele ned på din comp til evt. backup.

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 25-08-07 11:16

Tak for svaret e.c.

men det er lige præcist sådan jeg osse går frem for at få uploaded min hjemmeside
og jeg kan godt få den til at teste forbindelsen hvor den så osse siger at der er forbindelse...

men når jeg så prøver via router, at uploade, så siger den ordret at den mister forbindelsen og at jeg bør trykke refresh for så at gøre det forfra.....

VH C

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-08-07 11:23

Kører du wireless eller direkte med kabel til routeren.