/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
internet faner
Fra : no-name01
Vist : 950 gange
50 point
Dato : 24-08-07 21:02

hejsa alle sammen

hver gang jeg vil lukke det først åbnede internet fane spørger den om jeg vil lukke alle fanerne. jeg kan ikke lukke den første uden også at lukke alle de andre faner hvilket irritere mig.

til orintering kører jeg med windows vista

er det noget der kan gøres noget ved ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-08-07 21:22

ved ikke om det er det samme som i xp - men læg mærke til at du får tilbudt - luk fane - luk andre faner - hvis det ikke lader sig gøre så er der et kryds på fanen du kan bruge

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 24-08-07 22:10

Yup

Det samme i Vista! Du skal trykke på krydset på fanen..

Kommentar
Fra : no-name01

Dato : 24-08-07 22:21

jeg kan ikke bruge krudset i fanen
når jeg gør for jeg valget mellem at lukke alle faner eller anulere (hvorved fanen ikke lukker)
hvis jeg strykker på krydset i den boks der kommer op lukker jeg jo ikke fanen og så er jeg tilbage hvor jeg startede

jeg har kun valget mellem at lukke ALLE faner eller annulere

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-08-07 22:38

jeg bruger den lille rullepil ved huset = startside, til at vælge alle mine startsider
en enkelt side lukker jeg ved at klikke på krydset på fanen ved den enkelte side
ikke i højre hjørne

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 24-08-07 22:54

Yup. Ikke krydset ope i hjørbet, hvis det er det du mener..

Kommentar
Fra : no-name01

Dato : 24-08-07 23:10

ja det er krydset oppe i højre hjørne jeg taler om

hvordan kan man ellers lukke den 1. fane ned uden at skulle lukke alle ?

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 24-08-07 23:30

Der er forskel på vindue og Fane. Vindue er hele ja vnduet, mens fane er den enkelte side, og den side/Fane du er inde på, vil der være et kryds ved den bjælke der marker den fane. Der skal du trykke. Altså bjælke/bjælkerne under oversigten.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-08-07 23:31

no-name ? hvor mange linje har du under adresselinje
jeg har: Menylinje, Statuslinje, og Windows Live Toolbar

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-08-07 23:33

godt forklaret Millister

Accepteret svar
Fra : Millister

Modtaget 50 point
Dato : 24-08-07 23:40

Ved stjernerne. De to gule stjerne, den ene med et grønt kryds. (Kun i Vista) Til højre for dem er fanerne(/bjælke der marker fane), og på den fane du er inde på, vil der være et kryds.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-07 10:51

Mener det kommer lidt an på opsætningen om "krydset" er der eller ej......

Nu bruger jeg ikke IE7 , men i Avant kan jeg i opsætningen bestemme om den skal vise "lukkekryds" eller ej, mon ikke det er det samme i IE...

Vælger jeg det, har HVERT faneblad et kryds hvor det kan lukkes.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-08-07 17:03

Får du ingen muligheder ved højreklik på selve fanen.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 25-08-07 17:07

jeg tror at spørgeren er taget på ferie

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 25-08-07 19:16

Hvis han ikke selv har lavet det om, skulle der være et kryds på den fane, han er inde på..

Jo, han kan også højreklikke og trykke luk..

Godkendelse af svar
Fra : no-name01

Dato : 25-08-07 20:42

Tak for svaret Millister.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 25-08-07 21:31

Nå, så gik den ind?

Takker