/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
kærlighed i film.... NOT !
Fra : Jesper_wood
Vist : 611 gange
50 point
Dato : 24-08-07 17:40

Hejsa,
Jeg hader, når en god film bliver ødelagt at kærlighed.
Vi kender alle helten, som er kold, indtil han møder damen i filmen.
Har lige set traileren til Hitman filmen og kan ikke klare at de at kærlighed skal ødelægge min opfattelse af hitman, som er helt kold og ikke har følelser.
Mit spørgsmål er så:
hvilke film kender i hvor der IKKE har kærlighed i sig ?
Kan lige komme på Rambo I (first blood)
Håber i vil deltage i denne debat...

Kommentar
Fra : vith

Dato : 24-08-07 17:53

"Master and Commander" - der er ingen kærlighedshistorie i.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 24-08-07 17:55

Super kom med flere film.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 24-08-07 18:04

Kongekabale og gør det selv bladets dvd om hvordan man selvmurer

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 24-08-07 18:05

South Park

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 24-08-07 18:12

selvmurer, LOL, jeg snakker om store hollywood film, listen kan ikke blive særlig lang.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 24-08-07 18:16

Hvad med "Ondskabens øjne"?

Kommentar
Fra : vith

Dato : 24-08-07 18:18

Eller "Den gamle mand og havet"? (Selvom han er jo ike lige en følelseskold helt)

Kommentar
Fra : vith

Dato : 24-08-07 18:31

Og filmen over alle film:

"Den gode, den onde og den grusomme" (hvordan kunne jeg glemme den?)

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-08-07 19:59

Citat
og gør det selv bladets dvd om hvordan man selvmurer

Den overanstrengte mine lattermuskler.
Nu må jeg holde mig alvorlig til i morgen.Det bli`r ikke nemt.Heldigvis også humør på Kandu.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-08-07 20:11

Enig vith:
Citat
"Den gode, den onde og den grusomme"

+ mange andre spaghetti-westerns.Der var ikke tid til sådan noget pjat.
Jeg har f.eks.,aldrig set Lee Van Cleef,kysse på film.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 24-08-07 20:30

Oceans filmene og Filmen over den alle The Big Lebowski for ikke at glemme Olsen banden indtil Børge skulle giftes

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 24-08-07 20:43

Terminalen, The Ladykillers, Saving Private Ryan, Da Vinci Mysteriet, Vejen til Perdition, alle med Tom Hanks men uden kærlighed (så vidt jeg da husker) i Vejen til Perdition bliver hans kone myrdet i starten, men det tæller ved ikke med

Kommentar
Fra : mystik

Dato : 24-08-07 22:04

Det er sjovt...der kommer jeg til at tænke på TV-serien Dollars, som iøvrigt er det værste pis, der er produceret til dags dato... Der bolllede de bare i ét væk i hvert afsnit - bare for at trække tiden ud...

Tænk - faktisk synes jeg det er meget romantisk at se kyssescener. Især hvis de er på ens egen alder Men jeg lærer aldrig nogen sinde i mit liv at fatte, hvorfor nogle mennesker ville ha dem til at genudsende den serie..........................................................................................................................!
Specielt ikke når serien ikke havde nogen afslutning!

PS: Og så er jeg iøvrigt blevet træt af at se "matador". Men det er jo en helt anden historie...

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 24-08-07 22:29

Protest der er kærlighed i Da Vinci Mysteriet

Kommentar
Fra : vith

Dato : 24-08-07 22:58

Så vidt jeg husker er der heller ikke kærlighed i de gamle klassikere som

"Det beskidte dusin", "Ørneborgen" og "Kellys helte"

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 25-08-07 04:56

Der er da kærlighed i Forest Gump med Tom Hanks, Og i Oceans.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-07 09:06

Terminator II hvor Arnold er helten i form af en robot som skal beskytte 'afkommet' af romancen fra Terminator I filmen.

Der er heller ikke den store kærlighed i Alien filmene.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 25-08-07 09:29

Nu skrev jeg netop ikke Forest Gump ned, fordi jeg godt ved der er kærlighed i. (jeg mente at de film jeg skrev alle var med Tom Hanks, ikke at alle film med Tom Hanks var uden kærlighed) Jeg kan ikke huske der var kærlighed i Da Vinci, så jeg må være faldet i søvn Sorry

Predator og de første Harry Potter (har ikke set den sidste) indeholder heller ikke kærlighed så vidt jeg husker.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-07 09:37

AVP (Alien vs. Predator) er vist heller ikke den store kærlighedsroman

http://www.apple.com/trailers/fox/avp/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-08-07 13:24

"Bæveren - Naturens ingeniør" fra Statens Filmcentral...

God weekend

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-08-07 17:32

James Bond - det er jo ikke kærlighed, men sex.

Moster

Annuller spørgsmålet
Fra : Jesper_wood

Dato : 28-08-07 16:51

Så tror jeg vist vi fik den debateret