/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
teambulding
Fra : Broderpivert
Vist : 362 gange
100 point
Dato : 24-08-07 14:24

Hey, jeg har til drengefodbold hold som jeg træner, og vil gerne høre om nogle ideer til teambulding? Gerne en hjemmeside, hvor de kommer med forslag til hvad man kan lave med drenge der er ca 14 år

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-08-07 14:30

Der er næsten uendelig mange muligheder, men pas nu på med at lave teambuilding bare for at gøre det, der er en masse ting du bør overveje i den forbindelse.

Hvad forventer du at få ud af det?

Er der specifikke områder hvor du mener korpsånden skal forstærkes?

Er der på holdet en eller flere der står udenfor fællesskabet?

Er det deres sociale eller tekniske færdigheder som hold du ønsker at øge?

Hvad er budgettet?

Hvor lang tid vil du afsætte til det (er det en aften, en weekend eller et forløb over længere tid)?

Er der specielle hensyn i øvrigt?

Teambuilding er blevet et populært begreb, og der er desværre mange plattenslagere på området som har set chancen for at tjene hurtige penge, men hvis du har med konsulenter at gøre som ikke har forstand på det de gør kan det gøre større skade end gavn.

Du er velkommen til at kontakte mig med svar på ovenstående spørgsmål og fortælle hvor i landet det er, så vil jeg gerne hjælpe dig med at komme i kontakt med de rigtige mennesker

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 24-08-07 14:34

havde nu mere tænkt over i små lege, eller konkurrencer, hvor de skal arbejde sammen som et hold. Det skal også bruges til at de for en anden oplevelse sammen med vennerne. Det skal være en aften!!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-08-07 15:01

Ok, så er det en lidt anden ting

Kommentar
Fra : iah

Dato : 24-08-07 15:32

Der er masser af idéer her http://www.spejdernet.dk/Inspiration.aspx

Kommentar
Fra : iah

Dato : 24-08-07 15:35
Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 24-08-07 15:57

hej jeg har været på teambuilding´i zoologiskhave i kbh og det var sjovt/godt men om de laver det for børn ved jeg ikke men det kunne da undersøges, det er anderledes i forhold til andre teambuilding jeg har været på .

venlig hilsen chicapigen