/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
TomTom Gps til en HTC
Fra : mubbur
Vist : 549 gange
100 point
Dato : 24-08-07 10:14

Hej er der nogen som ved eller har prøvet at bruge TomTom go serien one rider mobile 5 navigator 5 til en HTC P 3450 Touch,har brugt det til min PDA HP ,men ved ikke om den kan bruges til en HTC ,den har ikke en antenne så den snak være bluetooth, så jeg vil ikke investere i sådan en før jeg ved om det kan bruges, eller jeg skal købe en nyt tomtom eller lignende programm,så hvis der er nogen derude som ved noget vil jeg være meget glad for et svar

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 110 point
Dato : 24-08-07 11:12

Jeg har prøvet det med andre mærker telefoner og pdaer det har fungeret fint.Jeg har købt en holux blåtand gps antenne,og jeg har signal efter ca. 5 sekunder.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 24-08-07 14:42

Tak for svaret alimak.
Ja det prøver jeg lige at se om det kan bruges til min htc også må lige købe mig en antenne først ,tak og god weekend dernede'
.
Hilsen Óli

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 24-08-07 19:09

Tak selv.
alimak