/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sms overførsel
Fra : Dipsey
Vist : 1362 gange
200 point
Dato : 23-08-07 22:16

Hej. Jeg har lige købt en ny mobil, men vil så gerne beholde mine sms'er. Kan jeg på nogen måde få dem med over i den nye? De har været slettet hver gang jeg har skiftet mobil..

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-08-07 22:18

Du kan tage back up her:https://zyb.com/
alimak

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-08-07 22:22

Hvis du har en SonyEricsson telefon kan du bruge dette program http://www.fjsoft.at/en/

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 24-08-07 06:46

Tak, men sådan en mobil spasser forstår det altså ikke rigtigt.. har sony ericsson. er det sådan så den rigtige modtager også kommer til at stå på og sån?

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 24-08-07 10:19

Kig fremad. Kom videre med dit liv.

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 24-08-07 10:24

det var selvfølgelig meget nødvendigt at skrive det?

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 24-08-07 10:42

Ikke nødvendigt, men bare et velment råd. Min kone er somme tider ude af stand til at modtage SMS'er (vedr. nutiden/fremtiden) fordi hun absolut vil gemme dem fra fortiden. Det skal dog siges at det er en gammel telefon uden meget plads.

Hvad er vigtigst: Det der ligger foran eller det der er passeret?

Blandt løsningsmuligheder til ethvert problem er muligheden for ikke at løse det.

Kommentar
Fra : hotpop

Dato : 26-08-07 23:39

Man kan jo undre sig...

Måske manden også optager sine samtaler...

http://www.fjsoft.at/en - installer - forbind til telefon - læg backup af sms på pc - forbind ny tlf - overfør sms fra pc...

Kommentar
Fra : WhiteLighter

Dato : 27-08-07 14:02

Haii...

Jeg har gerne gjort det simple at hvis jeg havde et extra simkort, har jeg sat det i den gamle mobil, og det simkort jeg bruger. i den nye...
Derved gå ind og overføre dem via bluetooth fra den gamle til den nye...

Kan dog ikke huske om den korrekte afsender kommer med over...

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 27-08-07 14:29

det var jo meget smart, det andt virker uoverskueligt. kan du så huske om man kan overføre alle på én gang?

Kommentar
Fra : WhiteLighter

Dato : 27-08-07 14:33

Jah jeg er heller ikk den store computerfreak..

Men jah, det burde du kunne, ved at markere alle beskederne (-ved ikk om din mobil kan det!?) og så sige send/overfør via bluetooth....
Ellers kan de jo overføres enkeltvis... Det tager bare lidt længere tid...

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 27-08-07 14:38

Mange tak for tippet. Prøver mig frem om afsender står på, ellers er det jo ikke helt det samme :)

Kommentar
Fra : WhiteLighter

Dato : 27-08-07 14:41

Okaii... Lad mig endelig vide om det lykkes....

Annuller spørgsmålet
Fra : Dipsey

Dato : 19-11-07 11:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål