/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
god og billig dyrlæge på
Fra : maler-fidusen
Vist : 3875 gange
50 point
Dato : 23-08-07 21:39

Sjælland tæt ved vestegnen efterlyses.....
Synes mange af dyrlægerne ikke har forstand på de små gnavere.
Derudover er prisen for behandling ofte den samme om det er hund eller gnaver ...
Håber nogle af jer har gode erfaringer og evt. en som ikke er alt for dyr.
Byen dyrlæge ville ha 400 kr. for en konsultation m. kanin og 500 kr. for en aflivning ?? synes det var meget dyrt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-08-07 21:48

Det koster det alle steder...også herovre i det mørke Jylland

Jeg har også givet 500 for at få aflivet et lille marsvin......det koster at have dyr.

Jeg har ikke lige kendskab til dyrlæger på Sjælland, men et råd kunne være at du søger efter hjemmesider eller forum om gnavere og så spørger dig for derinde hvilke dyrlæger de har gode erfaringer med, men prisen skal du nok ikke håbe på at finde billigere.

mvh dova

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 23-08-07 21:57

Ikke så langt fra IKEA ligger der en dyrlæge som jeg har anbefalet før.
Dyrlæge Gustav Pedersen Agrovej Nr. ? 2630 Tåstrup
Han er meget billig og det er en lille klinik

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 24-08-07 07:45

Ja, og der er en grund til at Gustav er så billig, han er da muligvis god til køer, men han kommer ALDRIG i mere nærheden af mine kæledyr efter 2 fejlbehandlinger.

Jeg bor tæt på ham, bruger ham ikke, min veninde bor 3 min. fra ham, bruger ham aldrig.

Jeg er så heldig at have en anden veninde, der er dyrlæge, men kan jeg ikke lige fange hende, så bruger jeg Karlslunde dyreklinik, de er dyre, ja, men de er også knalddygtige.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 24-08-07 20:47

Det er din mening, jeg ved tilfæligt at der er mange der er glade for ham, jeg er kommet der igennem 23 år og har fået den bedste gode behandlig til mine dyr, jeg kan ringe til ham næsten på alle tider i døgnet.
I dag er jeg flyttet til Lolland og tager stadig ind til argovej hos gustav Pedersen 150 km for at få den gode behandling han giver til mine dyr.
Men en ting han ikke er god til og det køer og det siger han selv.

Så du er nød til at lave en reklame på din veninde et andet sted.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 24-08-07 21:10

Nu er hendes navn jo ikke nævnt, vel, så næppe en reklame og hun er IKKE praktiserende dyrlæge.

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 26-08-07 16:20
Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 29-08-07 08:35

hmm ja det blev jeg jo ikke meget klogere af... prøve at ringe til ham på agrovej i fredags og få en tid, men han bad mig ringe igen man-tirs så jeg fik ikke en tid ??

Annuller spørgsmålet
Fra : maler-fidusen

Dato : 29-08-07 08:41

Jeg har desværre ikke modtaget et brugbart svar, og annullerer derfor dette spørgsmål men tak for jer der trods alt kom med lidt input ---