/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
ipod nano 2gb
Fra : bfksorte
Vist : 731 gange
300 point
Dato : 23-08-07 19:01

Jeg har idag købt en ipos Nano 2gb og jeg har installeret itunes, men noget er gået galt for sproget på ipodèn er kinesisk og det er jo lidt svært at vide, hvad skrifttegnene står for. Jeg har søgt på Apples hjemmeside og fundet håndbog og hjælpe programmet, men jeg har ikke fundet noget sted, hvor der står, hvordan man ændrer sproget. Jeg har prøvet at nulstille, men den vender tilbage med de kinesiske tegn.
Jeg er godt klar over, at jeg har dummet mig gevaldigt, men håber på hjælp eller et godt råd, hvor jeg kan søge om hjælp.
Mange tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-08-07 19:33

Citat
change your language
Everything you need — from backlight timer to audiobook speed — appears in the Settings menu.

Accepteret svar
Fra : drala

Modtaget 300 point
Dato : 24-08-07 22:12

Har du prøvet at gå ind på I-tunes, derinde kan du trykke på " Gendan " så skulle den komme tilbage til fabriks indstillingerne.
Håber du får det til at virke

Godkendelse af svar
Fra : bfksorte

Dato : 24-08-07 23:18

Tak for svaret drala.
Ja efter mange timer i går fandt jeg ud af at gendanne. en tak for svaret