/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Hjælp til fax
Fra : joker
Vist : 423 gange
50 point
Dato : 30-01-03 17:55

Hej Kandu brugere

Jeg har fået oprettet cybercity fax mail. Da jeg ikke har nogen fax maskine, er der så en, som vil prøve at sende en fax til mig. Den skal sendes til 35110000 p 12982. p = pause knap på maskinen.

Let tjente point, hvis du har en fax

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 30-01-03 18:03

ja og udgifter til andre mennesker

Kommentar
Fra : joker

Dato : 30-01-03 18:04

ja, det er jo helt vildt dyrt...... max. 10 øre

Kommentar
Fra : joker

Dato : 30-01-03 19:08

Spørgsmålet lukkes nu. Da der var nogle mere hjælpsomme mennesker på www.eksperten.dk

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 30-01-03 21:25

Kære joker

Jeg er glad for at du har fået et godt svar. Måske ved du ikke hvordan du lukker et spørgsmål, derfor vil jeg godt hjælpe dig. I starten vidste jeg det heller ikke. For at lukke det, bliver du nødt til at vælge en af de kommentarer du har modtaget og acceptere det som et svar. Du bestemmer selv hvilket. Jeg håber min forklaring er god nok? Ellers "kom igen", så skal jeg nok være der.

Med venlig hilsen
franksp

Kommentar
Fra : joker

Dato : 30-01-03 22:33

kan jeg ikke acceptere mit eget som et svar...jeg kunne jo ikke bruge hans svar til noget

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 31-01-03 01:22

Hej Joker.

Ærgeligt jeg ikke havde set dit spørgsmål, for jeg ville da gerne have hjulpet dig.

Men desværre er der ret tit nogle meeeget kedelige personer herinde, som kommer med nogle meget kedelige svar, i stedet for bare at tie stille.

Jeg er glad for der findes andre mennesker rundt omkring som er noget mere hjælpsomme.

Jeg håber det lykkedes for dig.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 31-01-03 17:52

Hej Joker

Nej, du kan ikke acceptere dit eget svar som et svar. For at lukke spørgsmålet, bliver du nødt til at acceptere en af de andre kommentarer du har modtaget.

Da du siger, du ikke kan bruge zonkers svar, må du - på nuværende tidspunkt - vælge Mone eller Franksp.

Med venlig hilsen

Franksp

Kommentar
Fra : Noltus

Dato : 10-02-03 15:33

Zonker du er jo stadig et fjols

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-03-03 23:26

Hej joker

Har du tænkt over, at du aldrig har lukket dit spørgsmål?
Bare en venlig ..........

Med venlig hilsen
Franksp