/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan man snyde pc'en?
Fra : Nik_
Vist : 698 gange
50 point
Dato : 23-08-07 15:47

Hey

Er det muligt på en eller andet måde at snyde computeren/internettet så det tror man er fra USA? Mit problem er, at jeg gerne vil se en video på nettet som kun folk i USA kan se.

Mvh. Nik_

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 60 point
Dato : 23-08-07 16:04

http://www.hideme.biz/

http://forums.digitalpoint.com/showthread.php?t=399602

Det er noget i den stil du skal have fat i.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-08-07 16:06
Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 23-08-07 16:57

Tak.. Hmm har prøvet mange af dem, men det er ikke lykkedes endnu.

http://www.fox.com/fod/player.htm?show=prison

Hvis nogen kan få denne video til at virke må de gerne sige til.

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 23-08-07 16:59

Jeg ved ikke hvordan den finder ud af hvor man er fra? Er det IP-adressen der er problemet, så det er den der skal skjules?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-08-07 17:55

Citat
Kan man snyde pc'en

Ja - men ikke i dette tilfælde....

Du skal være koblet op på en amrk. udbyder for at få lov.....

Så det hjælper IKKE at skjule din IP - så bliver du bare afvist....

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 23-08-07 18:06

prøv programmet HideIp Platinum. Jeg mener den gi'r dig IP-adresse fra andre lande. Det kan være, at du er heldig at den finder en fra USA

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 23-08-07 18:29

Hm nej kan jeg godt se.

Er der heller ingen muligheder med dette link som bruger windows media player?

http://justjared.buzznet.com/2007/08/22/prison-break-season-3-preview/

(nederst på siden hvor der står "try this link!")

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 23-08-07 18:29

nej ikke nederst

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-08-07 18:48

Det du beder om er hjælp til INDBRUD......

Du har IKKE adgang til disse serier.....

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 23-08-07 20:04

Hej :)

Jeg vil tro du kan bruge en US proxy - og derved se ud som om du surfer fra Amerika.

Her er en liste: http://www.publicproxyservers.com/page1.html
Du søger så efter en proxy i US (brug browserens søgefunktion) og du kommer frem til noget i stil med:

Det skriver du så ind i din browsers proxyinstillinger - og så skulle det hele gerne virke :)

Det gør det for mig, og jeg bor i Spanien, Og ser dansk DR online

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 23-08-07 21:26

Okay tak. Kan godt indtaste den, men kan bare ikke skabe forbindelse til internettet efterfølgende af en eller anden grund.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-08-07 02:40

Citat
Er det muligt på en eller andet måde at snyde computeren/internettet så det tror man er fra USA? Mit problem er, at jeg gerne vil se en video på nettet som kun folk i USA kan se.

JA

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-08-07 02:43

Citat
Ja - men ikke i dette tilfælde....

Du skal være koblet op på en amrk. udbyder for at få lov.....

Så det hjælper IKKE at skjule din IP - så bliver du bare afvist....

IP HIDE kan gøre foreskellen.'''

MEn brug den forsiktigt, der er andre der OGSÅ gerne vil være på nettet
Ellers lukker de sikkert programmet ned.

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 24-08-07 14:37

Tak til alle.
Videoen kan nu heldigvis ses på youtube også, så ingen problemer.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-08-07 14:44

Jeg siger tak.

Løsningen kom af sig selv.

mvh
jakjoe