/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows messinger
Fra : Disi
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 23-08-07 11:43

I Windows messinger kan man skrive personlige ting som navn humør tekster mm

Hvis jeg fandt et godt ordsprog eller ligende ,kopiere jeg teksten og satte den i tekstboxen Vupti og den var der
Det kan man ikke mere hvorfor ?
Siden jeg er på er ikke kopi beskyttet har lige lavet en test hvor jeg satte tekst ind på et dokoment

Kommentar
Fra : me67

Dato : 23-08-07 11:45

Har du prøvet selv at skrive "teksten" i stedet for blot at kopiere

Venligst ME67

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 23-08-07 11:48

Ja da,men det var jo for at slippe hvis det er en langgggggggggg tekst

Kommentar
Fra : Walid9955

Dato : 23-08-07 11:49

sæt den føst i notepad fx. også kopi igen og lag den i msn

Kommentar
Fra : me67

Dato : 23-08-07 11:53

Mener den max kan indeholde 129 karakter/ tegn - måske din tekst er for lang ???

Venligst ME67

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 23-08-07 11:53

Jeg kan da stadig kopi og sætte ind i msn

Hvilken version har du, selvfølgelig kan den kun være en hvis længde.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 23-08-07 11:54

Nope det virker ikke

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 23-08-07 11:56

det er en 8,1
Og teksten er ikke for lang

Kommentar
Fra : me67

Dato : 23-08-07 11:59

Hvorfor så ikk bare skrive den selv i stedet for at bekymre dig om hvorfor det ikke virker.
129 tegn tager da ikke ret lang tid at taste.

Det kan være at tekstformatet i dit ordsprog e.l. ikke kan anvendes i MSN.

Venligst ME67

Kommentar
Fra : me67

Dato : 23-08-07 12:00

Kan du gemme din tekst i eks. Word o.l. ????

Venligst ME67

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 23-08-07 12:02

Er det kun den tekst eller alt du kopier og sætter ind der ikke vil.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 23-08-07 12:04

Det gælder alt

Kommentar
Fra : me67

Dato : 23-08-07 12:06

UPS. Nu tror jeg at jeg har den.

Hvis du vil kopiere en tekst ind inde i indstillinger kan dette ikke lade sig gøre.

Men men hvis du ude på den side hvor dine kontaktpersoner står klikker på feltet
<Skriv en personlig meddelelse> får du et tomt felt hvor du så kan klikke med
højre musetast i og "sæt ind"

Venligst ME67

Accepteret svar
Fra : ocorner

Modtaget 110 point
Dato : 23-08-07 12:10

jo prøv med CTRL C og CTRL V så skulle den være der

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 23-08-07 12:11

Citat
Indsæt din tekst hMen men hvis du ude på den side hvor dine kontaktpersoner står klikker på feltet
<Skriv en personlig meddelelse> får du et tomt felt hvor du så kan klikke med
højre musetast i og "sæt ind"
er

det gør jeg osse

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 23-08-07 12:12

Tak Corner
der var den

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 23-08-07 12:13

Tak for svaret ocorner.
Super

Kommentar
Fra : me67

Dato : 23-08-07 12:13

Fatter så ikke en daddel af det hele - det virker her og hos andre kandu-brugere.

Prøv env at installere din MSN igen og så se om det kommer til at virke.

Venlæigst ME67

Kommentar
Fra : me67

Dato : 23-08-07 12:16

http://www.genvejstasten.dk kan måske være et værktøj næste gang

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 23-08-07 12:16

Det var så lidt

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 23-08-07 12:17

me67 Det var dem jeg skrev ;)

Kommentar
Fra : me67

Dato : 23-08-07 12:21

Citat
me67 Det var dem jeg skrev ;)

Det ser jeg godt - men om man bruger musen eller en genvejstastning
komme jo ud på det samme - eller er der noget jeg har totalt misforstået

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 23-08-07 12:31

Ja, der er forskel.

Det er noget i programmeringen som jeg ikke lige er den kloge hoved i.