/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
nero+mp3 filer
Fra : biksemad
Vist : 485 gange
30 point
Dato : 22-08-07 20:33

hej jeg har lavet mine cder om til mp3 med cdx program,også er jeg gået i nero under lav mp3 cd det går også fint,men mit problem er at jeg har to med kim larsen de ligger sig lige efter hinanden,som om den sætter det ind efter alfabetet,men jeg vil have forskellige cder efter hinanden,hvordan gøres det hjælp
mvh jan

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 40 point
Dato : 22-08-07 20:51

Du sætter 01-02-03 osv. foran navnene - så bliver de sorteret som du nummererer dem...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-08-07 20:56

Normalt kan man bare trække op og ned med dem i Neros vindue, som man også kan med alm. cd-sange, de overste spilles først.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 24-08-07 11:19

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-07 12:32

Selv tak......