/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hvordan man tager et billede
Fra : Jernladyen
Vist : 735 gange
200 point
Dato : 22-08-07 17:36

Er der nogen af jer der har: Hvordan man tager et billede af sin hvalp? Det er en lille "historie" om, hvor besværligt det er at få taget et billede af en hvalp, før den er gået.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 22-08-07 17:43

Jeg sidder lige netop og kikker på billedet af en smuk hale ..

Jeg tror ikke, der er andet at gøre end at tage MANGE billeder.

Nogle gange gør jeg det, at jeg fokuserer på græsset et sted hvor jeg ved at Silke vil dukke op om et øjeblik.. hvis jeg f.eks. kalder på hende og hun er langt væk.
Lige så snart hun kommer ind i billedet, så fyrer jeg...
Men det er mindre end hver 10. billede, der er værd at gemme.
Og Silke er 5 år nu. Det var endnu sværere da hun var hvalp.

Men hvalpe sover en gang imellem.....

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 22-08-07 17:44

Det er vist en bestemt historie, som Jernladyen efterlyser.

Den har vist været i Berner-bladet på et tidspunkt, jeg kigger lige!

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 210 point
Dato : 22-08-07 17:47
Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 22-08-07 17:48

Hej Jette

Ja hvordan man tager et billed af sin hvalp. Det er ligesom at tage andre billeder.
Har du et kamara?
Hvis ikke kan du ikke tage et billed af din hvalp.

hawaii7

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 22-08-07 17:49

Ja, jeg kan desværre ikke huske, hvor det var jeg læste den. Muligvis på en kennels hjemmeside. Jeg havde den på min gamle harddisk, men den tog alle sine hemmeligheder med sig i graven.
Rigtige mænd tager ikke backup, de græder. Det gør kvinder også.

Det er en meget rammende historie, og da det er lykkedes os at tage temmelig mange halve eller kvarte hvalpebilleder, kom jeg i tanker om den.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 22-08-07 17:49

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 22-08-07 17:51

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 22-08-07 17:55

hawaii7

Det havde jeg ALDRIG gættet, hvis du ikke havde skrevet det.

Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : Jernladyen

Dato : 22-08-07 17:58

Tak for svaret vaxen. Man kan ganske vist ikke kopiere historien fra den hjemmeside, men jeg fik da den nøjagtige tittel på "historien", så jeg kan kopiere den fra en anden. Ellers må jeg jo give mig tid til at skrive den af.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-08-07 18:01

Velbekomme

Vaxen

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 22-08-07 18:12

Også tak til jer andre for jeres bidrag. Jeg vil "skyde" videre.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : pedellen

Dato : 23-08-07 12:31

Hej Jette

Jeg kan ikke forstå du ikke kan kopiere den. Prøv at markere historien, hold ctrl nede og tryk c så går du i words (eller hvor du nu vil have den og holder ctrl nede og trykker v så skulle den gerne komme. Det er i hvert fald lykkedes for mig

Mvh Pedellen