/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Gratis papkasser???
Fra : ivanovic1
Vist : 1361 gange
30 point
Dato : 22-08-07 14:59

Hej Alle,

Vi har lager i Nordsjælland, og har brug for papkasser i forskellige størrelser. Er der nogen der ved hvor vi kan få disse gratis eventuelt nogen der ikke skal bruge deres "skrald"

Mvh.Ivanovic

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 40 point
Dato : 22-08-07 15:03

Netto - aldi - fakta

De har normalt mage flere end de skal bruge.......

Kommentar
Fra : idaw

Dato : 22-08-07 15:09

Jeps, de fleste supermarkeder vil gerne af med deres kasser... Prøv at spørge i jeres lokale:)

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 22-08-07 15:10

Som refi skriver.

Dog kan jeg fortælle at dagli' brugsen også normalt har mange, som de forære væk.

PS: der kan muligvis også være andre.

MVH

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-08-07 15:59

Skynd dig ellers går de i pappresseren.
Tomme papkasser fylder meget på et lager.

Kommentar
Fra : Dakota

Dato : 22-08-07 16:05

Prøv at køre forbi Hillerød Sygehus

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 22-08-07 23:41

Tja.. Vi er glade når nogen henter vores, så skal vi ikke betale for at få pap-containeren tømt

Men du smutter jo nok ikke lige til jylland efter pap-kasser

Kig efter virksomheder med en pap container, de fleste forærer dem gladeligt væk, for at slippe for bøvlet..

- Anden

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 24-10-07 12:43

Tak for svaret refi.