/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
På jagt eft. fed lejebolig KBH
Fra : Nischa
Vist : 890 gange
100 point
Dato : 21-08-07 18:31

Hejsa,
Vi er et stille og rolig nyforlovet par med to dejlige hunde.
Vi er på jagt efter en fed lejebolig i Københavnsområdet, men synes vi har ledt med lys og lygte uden at finde noget.

Derfor spørger vi nu om der skulle være en der kender en der har en eller flere fede lejligheder til salg.

Vi foretrækker:
-min. 3 værelser
-have eller altan
-så centralt som muligt
-en max husleje på 10.000 kr mdt.

Men er egentlig interesseret i alt.

Mange håb og hilsner

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 18:38

Jagtvej 69 er der en stueetage ledig billig

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 21-08-07 18:51

Hvis jeg fandt denne fede lejlighed med tilladelse til hund (2 ....) så tog jeg q den selv

Sorry, men det er da vildt oplagt, at disse ikke kan findes i dette forum. Prøv hellere:

http://www.ledigelejligheder.dk/
http://www.ledige-lejligheder.dk/
http://www.lejebolig.org/lejebolig/ledige_lejligheder.aspx
osv. - søg på google og du skal finde - men pas på at I ikke rammer en bolighaj...

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 21-08-07 19:06
Kommentar
Fra : Nischa

Dato : 21-08-07 19:42

hyggemor -> Egentlig ikke så oplagt igen, da der er masser af mennesker tilmeldt Kandu og masser af mennesker der lejer boliger ud, så hvorfor ikke prøve alle steder muligt?
Men skal da nok sige det videre hvis vi finder flere der giver tilladelse til hund

Tusind tak for boligportalerne, men har søgt og søgt, meget få svarer og dem der gør vil ikke have hund ellers er den møbleret osv... (suk)

Det er lige før jeg tænker at Bolighajer er velkomne....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-08-07 07:29

Køb en ejerbolig.....

Der er så mange til salg at de står i kø for at sælge.....

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 22-08-07 13:00

Såvidt jeg har ledt mig frem til for nyligt, da en veninde søgte lejlighed med tilladelse til to hunde, så er der kun én bebyggelse hvor der er tilladelse til 2 hunde. Og det er Lundegården i Ballerup.

Hundetilladelse er noget, som beboerne tager stilling til på fællesmøder. Og alle andre steder har man vedtaget at man højest må have én hund.

I Lundegården må man have 2, men man kan ikke få tilladelse til kamphunde eller muskelhunde. Det er vedtaget i år af beboerne efter flere uheld med den slags hunde...

Ventetiden på en 3-4 rums bolig i Lundegården er 9-12 år. Men de er ret dyre, -over 7000, plus "det løse", så man kan altid blive skrevet op. Med lidt held går der ikke SÅ lang tid..

http://www.kab-bolig.dk/Default.aspx?ID=86

Hvis I har penge nok, så er det nok mere realistisk at købe et eller andet...