/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
For den der ikke kan se
Fra : dr_dem
Vist : 714 gange
10 point
Dato : 21-08-07 18:28

Bruger Medlemsdato

1 tedd 12-02-2003

2 molokyle 25-05-2003

3 Hm... 05-10-2003

4 debilo 07-01-2004

5 technic 23-02-2004

6 mulberry 10-03-2004

7 moderator 24-03-2004

8 hutlihut 02-04-2004

9 host_host 06-07-2004

10 arne.jakobsen 29-07-2004

11 invincible 28-09-2004

12 the.saint 01-05-2005

13 blær

Hvornår skrider du Dr_dem
Fra : creamygirl Vist : 182 gange
100 point
Dato : 21-08-07 14:31

--------------------------------------------------------------------------------
Sorry dude, det er ikke for at være på nakken af dig, men du ynder jo selv at hidkalde folk i dine besynderlige tråde med dyt båt overskrifter – og da jeg netop har opdaget, at du står bag 3773’s beslutning om, at han ikke gider deltage på kandu længere, gav det mig en voldsom trang til at skide lidt på dig – og fortælle dig, at jeg ville have ønsket det var dig og din slightly mental bon kammerat "paperboy" der havde forladt skuden..

For at sige det det rent ud og uden indpakning, så betragter jeg både dig og paperboy, som værende 100% under 3773’s niveau i kandu sammenhæng! …

I udstiller begge, at I ud fra et latterligt princip (jeres had mod Klumme) tror jer fritaget fra at bruge jeres hjerne selvstændigt, og i det mindste gøre forsøg på at separere diverse profiler! … Små forsmåede skoledrenge som hjertens gerne opsøger alle tråde med Klumme, blot for at gennemprygle jer selv med ordene i dem, i en cocktail af vrede og nydelse. Og wauw sq da – ve den/dem som ikke deler jeres mening om Klumme. De skal prygles, og udstilles – og selvfølgelig frivilligt forlade kandu..

Drop dead – røvhuller!

--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Kommentar
Fra : sushjer

Dato : 21-08-07 14:40

--------------------------------------------------------------------------------
Hvordan pokker er det folk taler/skriver til hinnande, find dog en debat side hvor i kan svine hinnanden til.

Jeg trode i min navitet, at Kandu, var et sted, hvor man kunne søge nogle råd og svar.

sushjer

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-08-07 14:43

--------------------------------------------------------------------------------
Problem solved. Du magter ikke MI (mental ignore) - så du er hermed hjulpet og fritaget for at deltage ydeligere.. Hvor svært kan det være?!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-08-07 14:46

--------------------------------------------------------------------------------
DR_dement & WC_paperboy

-Kandu's svar på Batman & Robin! - lookout for next performance, exellent underholdning

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-08-07 14:46

--------------------------------------------------------------------------------
Endelig en der tør åbne munden i rygklapper forummet...

Hvad kan man siger andet end: SMÅKAGE... Så er der håndmader og flyveskaller...

CHICKFIIIIIGHT.....

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-08-07 15:12

--------------------------------------------------------------------------------
Kors i skuret, hvor er i dog sure....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 16:38

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Hvordan pokker er det folk taler/skriver til hinnande, find dog en debat side hvor i kan svine hinnanden til.

det kan man he på smaltalk

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 16:44

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
creamygirl Nu er jeg slet ikke kommet til dig endnu. da du lige er kommet ind på min chat, men det skal nok komme.

Så lad mig da lige fornærme dig på forhånd.

Dine indlæg i din egen debat her - efterlader mig med en fornemmelse af, at hvis din IQ var 5 % lavere, så ville du ikke kunne tage føde til dig

Jeg har ikke taget beslutningen om at 3773 skal stoppe jeg har givet igen af samme pose og så er den lort lagt

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:01

--------------------------------------------------------------------------------
Hvad Paperboy har leveret indtil nu er småting neeeeen creamygirl/klumme/3773

Citat
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-06-07 08:25

--------------------------------------------------------------------------------
Nåddada Molo. Heftig Peter-Belli tobak du åbenbart har muntret dig med. Du ævler løs om sagsanlæg for bagvaskelse når nogen påpeger du er en ugidelig nasserøv. Problemet er, DU ER en ugidelig nasserøv, hvilket du så smukt dokumenterer med dit CV. Du er fuld af løgn, hvilket igen kan findes nedskrevet sort på hvidt i dette forum. Du forbruger og dyrker cannabis, hvilket heller ikke er lovligt. I forvejen har du på dette forum skrevet og fortalt om din tid bag tremmer. Hård dom iøvrigt for en ung mand. Hvad har du lavet? Er det narkokriminalitet? Eller har du pillet ved unger? Nu udvider du så med bagvaskelse. Har du bare noget der ligner et hint om jeg laver sort arbejde. Nej vel? Ergo, endnu en løgn lagt i alle de andre. Dine klamheder overgår klart Arne, når han er værst. Du har ubetinget fået pladsen som den klammeste og mest unødvendige kandue på dette site.

OG

Men hved skal det ende med ??????

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:02

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Hvornår skrider du Dr_dem
Fra : creamygirl

ALDRIG

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:10

--------------------------------------------------------------------------------
creamygirl
Du har blacklistet alle mine venner, for at deltage her, så nu er jeg alene

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:13

--------------------------------------------------------------------------------
Og Paperboy kender jeg ikke andet fra her og han er ikke blacklistet og det er der heller ikke nogle andre der er

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:16

--------------------------------------------------------------------------------
Gad vide hvem der får de 100 point ( det bliver nok 3773)

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:24

--------------------------------------------------------------------------------
3773 (Superbruger)
Medlemsnummer : 58032
Superpoint : 87438
Medlemsdato : 13-01-2003
Seneste login : 21-08-2007

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-07 17:31

--------------------------------------------------------------------------------
Alt det skriveri må da tære gevaldigt på din hjerne....dr_dem

Jeg har indtrykket af den bliver mindre for hver dag der går

Tror du ikke du skulle tage en pause og lade lidt op

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:33

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Alt det skriveri må da tære gevaldigt på din hjerne....dr_dem

Jeg har indtrykket af den bliver mindre for hver dag der går

Tror du ikke du skulle tage en pause og lade lidt op

Hvorfor du har skrevet mere end nig, så du burde være flad nu

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:35

--------------------------------------------------------------------------------
der er nogle der har flyttet mit m

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-08-07 17:39

--------------------------------------------------------------------------------
Han kan heller ikke stave... Kan du ikke blackliste mig dr.dem ?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:42

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Han kan heller ikke stave... Kan du ikke blackliste mig dr.dem ?

Og Paperboy kender jeg ikke andet fra her og han er ikke blacklistet og det er der heller ikke nogle andre der er

dr.dem

Og nej

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 17:59

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Han kan heller ikke stave... Kan du ikke blackliste mig dr.dem ?

Citat
Han kan heller ikke stave...

var det til de andre
Citat
der er nogle der har flyttet mit m

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 18:03

--------------------------------------------------------------------------------
Paperboy Paperboy kom nu frem ellers går vi/jeg aldrig hjem

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 18:17

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Hvornår skrider du Dr_dem
Fra : creamygirl Vist : 166 gange
100 point
Dato : 21-08-07 14:31

--------------------------------------------------------------------------------
Sorry dude, det er ikke for at være på nakken af dig, men du ynder jo selv at hidkalde folk i dine besynderlige tråde med dyt båt overskrifter – og da jeg netop har opdaget, at du står bag 3773’s beslutning om, at han ikke gider deltage på kandu længere, gav det mig en voldsom trang til at skide lidt på dig – og fortælle dig, at jeg ville have ønsket det var dig og din slightly mental bon kammerat "paperboy" der havde forladt skuden..

For at sige det det rent ud og uden indpakning, så betragter jeg både dig og paperboy, som værende 100% under 3773’s niveau i kandu sammenhæng! …

I udstiller begge, at I ud fra et latterligt princip (jeres had mod Klumme) tror jer fritaget fra at bruge jeres hjerne selvstændigt, og i det mindste gøre forsøg på at separere diverse profiler! … Små forsmåede skoledrenge som hjertens gerne opsøger alle tråde med Klumme, blot for at gennemprygle jer selv med ordene i dem, i en cocktail af vrede og nydelse. Og wauw sq da – ve den/dem som ikke deler jeres mening om Klumme. De skal prygles, og udstilles – og selvfølgelig frivilligt forlade kandu..

Drop dead – røvhuller!

Ja der er et problem

Mindreværksproblemer (og røvhul er ikke et pænt ord)

dr.dem

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-08-07 18:18

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Endelig en der tør åbne munden i rygklapper forummet...

Hvad kan man siger andet end: SMÅKAGE... Så er der håndmader og flyveskaller...

CHICKFIIIIIGHT.....

Hold da op________kunne forstå, at man
lavede FUCK herinde, men dette er DA VIST RENT PERSONLIGT
dr_dem__er da et meget fornuftig menneske,

Hopper igen.
bli blabby

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 18:20

--------------------------------------------------------------------------------
disken

Takker mange gange

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-07 18:45

NU rabler det sgu da for dig.......

Er der ingen der gider snakke med dig

Er selv "nevøen" forsvundet.....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 19:51

NU rabler det sgu da for dig.......

Er der ingen der gider snakke med dig

Er selv "nevøen" forsvundet.....

Du gider da godt og skrive med mig

Og du har det stadigvæk godt kan jeg se

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-08-07 19:54

KOM bare forbi__

Pas på dig selv__

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 19:57

DU er ER ___ min veN DisKen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-08-07 20:34

Citat
DU er ER ___ min veN DisKen

ØVVVVVVVVVVVVVVVVV W

H a D __ DOS dotore ???

dont beee bidt/ pist af en ALLERGÍK / hikker ? % = 95

Men tror der er mere probleme,r med TV = DR / TV2
man KEDER Sig med alle disse GENUDSENDELSER.

Så ned i den LOKALE _ efter NYHEDER,
Eller andet der ikke er ? GENBRUGT...

APSN

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 20:44

OK____du er LIdt

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 21-08-07 23:16

Synes i er lige dumme at høre på når i kommer igang...

Paperboy er måake ekstra dum at hør på

Citat
paperboy

Dato : 21-08-07 21:47

--------------------------------------------------------------------------------
Uha slimede creamysnegl kom vi til at træde på dig mht. kim, som ynder at oprettede svinetråde mod blacklistede folk, at du tar hans parti, det sir mere om dig end andre kunne skrive.
Lidt mindre hjernekapacitet og du sked på gulvet, men så kan du jo altid låne en ble af Kimsedrengen.Den eneste røvhul der er her creamy, det er din slimede anus, der er blevet fist fucket lidt for tit.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 21-08-07 23:18

Citat
Synes i er lige dumme at høre på, når i kommer igang

Paperboy er måake ekstra dum, at høre på

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 22-08-07 07:29

Millister du er sjov - håber du selv har et eller andet at byde ind med end fejl på fejl

Citat
Synes i er lige dumme at høre på, når i kommer igang

Paperboy er måake ekstra dum, at høre på

Accepteret svar
Fra : Millister

Modtaget 10 point
Dato : 22-08-07 17:25

-

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 24-08-07 09:29

Tak for svaret Millister.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 24-08-07 12:10

Øhm.. Okey

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 24-08-07 21:54

INGEN oversag du havde ikke så mange point så derfor

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-08-07 00:21

Besvarede spørgsmål fra Millister

Alle grupper side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Dato Pnt Spørgsmål Gruppe

1 22-08-07 300 elektroniske ord bøger (17) Folkeskole

2 31-07-07 100 TuneUp DiskCleaner (17) Pc'er

3 29-07-07 150 Ukendt program??? (16) Pc'er

4 19-07-07 200 anti-Malware programmer (17) Sikkerhed

5 28-06-07 123 Spyware (41) Sikkerhed

6 22-05-07 20 Ny Bærbar<<<------ (16)

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 25-08-07 19:21

Det er de programmer jeg selv har fået besvaret..