/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Creamygirl
Fra : sushjer
Vist : 1027 gange
50 point
Dato : 21-08-07 16:20

Citat
Problem solved. Du magter ikke MI (mental ignore) - så du er hermed hjulpet og fritaget for at deltage ydeligere.. Hvor svært kan det være?!

Helt ærlig er du ikke lidt langt ude,

! jeg heder altså sushjer, er det så svært at forstå,

Som ny bruger her på siden,kan du vel behandle folk ordenlig, jeg stillede dig et ganske alm ?, og vupti, closet min "ven".

Er sandheden så ilde hørt at man er nød til at udelukke folk for yderlig kommentare.

I mine øjne er du bare dyb go`nat.

Lidt svært at forstå, når jeg aldrig har været på kant med nogle bruger her inde i de ca. 14 dage jeg har været medlem.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-08-07 18:55

Citat
Som ny bruger her på siden,kan du vel behandle folk ordenlig, jeg stillede dig et ganske alm ?, og vupti, closet min "ven".

VELKOMMEN __ Ups.

Mudder kastning er NEMT...

BLE appi.

Kommentar
Fra : sushjer

Dato : 21-08-07 19:11

Ja ,meget nemt, det kan man jo se når man læser i de forskellige tråde.

sorry
Skulle selvfølgelig have lagt et link til den tråd det handlede om.

http://www.kandu.dk/spg108586.aspx

Bedre sent en aldrig

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-08-07 19:21

Og velkommen til ???

Kommentar
Fra : sushjer

Dato : 21-08-07 19:52

Tak

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 20:07

Creamygirl
Så er du der igen du overfalder folk som lige er kommet ind her er du over dommer eller hvad

og velkommen sushjer

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 20:11

Har lavet noget lort
Citat
Creamygirl
Så er du der igen du overfalder folk som lige er kommet ind her er du over dommer eller hvad

Creamygirl det var ikke dig UNDSKYLD

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-07 20:21

Jeg er sgu også
Citat
dyb go`nat.
en gang imellem
men derfor kan der da godt skrives her eller http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=108586
her eller http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=108595 her

dr.dem

Kommentar
Fra : sushjer

Dato : 21-08-07 22:45

Tak for velkomsten

Jo ser du i den første tråd du linker til, blev jeg fluks black liste, . for at svare i den tråd.

Den anden tråd er først oprettet, efter jeg lavede denne tråd.

Så der for.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-08-07 02:29

Velkommen sushjer, håber du hænger på, i øjeblikket er der nogle kedelige typer i nogle spørgsmål, jeg undgår disse intetsigende spørgsmål og håber Kandu består når stormen har lagt sig, heldigvis kan man stadig få hjælp herinde, også uden at blive "overfaldet"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-07 04:25

sushjer -> Først .... Velkommen på kandu.dk

Dernæst:

Der er desværre et par profiler her på boardet som ikke kan forlige sig med, at de er uønsket af et stort antal brugere og for længst er blevet bortvist af kandu.dk teamet.

De dukker til stadighed op under nye profilnavne og kandu.dk kan desværre ikke forhindre dette rent teknisk. Dels fordi de bruger IP maskering enten vha. Ghost-surf programmer eller benytter en 'udenbys' proxyserver, dels forde de opretter e-mail adresser alene til ddette formål og dels fordi de 'lyver' om deres personlige oplysninger: Navn og adresse. Gjorde de ikke dette ville der være spærret for deres deltagelse.

Du kan orientere dig bl.a. ved at læse om 'problemet' hér: http://www.kandu.dk/spg108382.aspx

..og du skal være velkommen til at deltage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-08-07 09:44

http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=145744 blacklistet af kandu

http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=174270 blacklistet af kandu

http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=220776 blacklistet af kandu

http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=195006 denne er ikke dog blacklistet

+ mange mange flere, deriblandt PAPERBOY

Alle sammen lig samme mand (eller hvad sådan en type skal kaldes).

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-08-07 14:22

Kandu er efterhånden blevet the wild wild west,alle skyder fra hoften og alle indianerne er begyndt at forlade prærien for at finde nye græsgange UGH
To tre hade tråde om dagen,højrefløjen har taget sit indtogsig heil
Kære kanduskier i må til at finde jer nogle andre interesser udover kandu,det ser ud til at det fylder for meget i jeres liv(nogle af jer)en ide boksning eller
meld jer ind i en skyde klub,en med en skydebane for/med kanoner

Manse 9933

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-08-07 16:25

Citat
Kandu er efterhånden blevet the wild wild west,alle skyder fra hoften og alle indianerne

Læg mærke til at det er de gamle der skyder først (ikke de rigtige gamle)

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-08-07 17:00

Jeg kom hertil 26-03-2006 og spurgte om noget og fik svar, jej spurgte om noget nere, og fik svar, men det var fra arne.jacbsen det passet ikke ind nogle steder hos nogle, han fikn sine point og så var den sag slut, men nææææææ arne.jacobsen som aldrig har gjort mig noget ondt blel MOBBET af div. gamle unge og så lærte jeg jo lidt af de gamle ungegamle så sådan ligger landet eller lorten nu

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-08-07 17:04

Citat
Jeg kom hertil 26-03-2006 og spurgte om noget og fik svar, jej spurgte om noget nere, og fik svar, men det var fra arne.jacbsen det passet ikke ind nogle steder hos nogle, han fikn sine point og så var den sag slut, men nææææææ arne.jacobsen som aldrig har gjort mig noget ondt blev MOBBET af div. gamle unge og så lærte jeg jo lidt af de gamle ungegamle så sådan ligger landet eller lorten nu er lagt

Skulle lige rette lidt

dr.dem

Kommentar
Fra : øvse

Dato : 22-08-07 20:44

hmmmmm dr dem. Hvis du holder meget af Arne, hvorfor er du så lige perlevenner med eddie_skov, the expert, Rytmehans, svampearne, paperboy eller hvad han nu kalder sig for tiden. Søg for eksempel på Svinedrengen og find lidt flere profiler og et par påstande om temmelig kraftig afvigende adfærd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-08-07 17:19

Molo

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=108589#1218294

Citat
dels fordi de 'lyver' om deres personlige oplysninger: Navn og adresse.

Skal man som alm. bruger give personlige oplysninger !!!!!

http://www.kandu.dk/newuser.aspx

Jeg spørger dig, da du selv har flere profiler på kandu.

Kommentar
Fra : øvse

Dato : 23-08-07 17:37

Det kan skam fuskes. Der er adskillige af "eliten" og de selvbestaltede moderatorer der er i besiddelse af indtil mange profiler. Molokyle har vedkendt sig sine, men flere af de resterende nægter hårdnakket, på trods af de ER blevet fanget flere gange. Men det kunne da være interessant at høre fra Molokyle hvorfor det ikke falder dig for brystet, at eksempelvis Paperboy anvender øvelsen så flittigt. Og særdeles intensivt har anvendt det til at jagte Arne med? Ligeledes har du jo selv måtte nyde en del verbale øretæver fra en skygge, i indtil flere forklædninger - og vi taler ikke om Klumme.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-08-07 05:31

ans -> Nåeh... det er derfor at Klumme, Krummen m.fl. er oprettet som 'almindelig bruger'
Det havde jeg ikke lige tænkt over da det er temmelig lang tid siden jeg selv oprettede en sådan. Tak for oplysningen

øvse -> Det var dog fantistisk så meget du ved om min historik i betragtning af du blev oprettet som bruger for 2 dage siden. Hvilke profiler har du ellers? ..og:

Hvem siger det ikke er faldet mig for brystet, at andre bortviste brugere end ram2 igen er dukket op øvse? Jeg har vist givet min mening til kende om indtil flere af de nævnte profiler. Bl.a. svampe.arne ifm. en hjemmeside oprettet med det ene formål at sværte arne.jabobsen til.

At jeg ikke går i clinch med f.eks. profilen paperboy skyldes at denne bruger ikke på noget tidspunkt har generet mig med det ene formål: At genere mig.

Citat
Ligeledes har du jo selv måtte nyde en del verbale øretæver fra en skygge, i indtil flere forklædninger - og vi taler ikke om Klumme.

..så må der vist være tale om et af BjarneD's alias'er? Invincible, TheSaint ..eller nogen? Du skal se, det er nok fordi at jeg finder det ok. at folk er uenige med mine synspunkter ..og de i mine. Jeg har haft mange og lange verbale 'slagsmål' med BjarneD ..og har nydt det hver gang. Denne bruger kan jo netop finde ud af at håndtere uenighed således, at der kommer en konstruktiv debat ud af det. Fremkommer jeg f.eks. i debatten med en udtalelse der ikke helt er belæg for, bliver jeg i det mindste ikke til højre og venstre udråbt som utroværdig løgnhals, men bliver helt bestemt gjort opmærksom på 'fejltagelsen' i et rimeligt læsværdigt sprog.

Jeg har ingen som helst problemer med brugere som er uenig med mig, men jeg frabeder mig decideret forfølgelse ..især når det kommer fra profiler som selv er ømtålelige i den retning. Bare læs Klummes harme over at jeg i 3 tilfælde har blandet mig i en tråd for at fortælle, at han faktisk er bortvist hér fra sitet. Dette på trods af, at gentagne gange har blandet sig med aldeles uvedkommende bemærkninger i andres.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-08-07 05:36

Rettelse til ovenstående kommentar:

..jeg finder det ok. at folk er uenige med mine synspunkter ..og de i mine.

Skulle selvfølgelig ha' været:

..jeg finder det ok. at folk er uenige i mine synspunkter ..og jeg i deres.

Så kom dét på plads.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-08-07 14:11

Nok fordi øvse bøvse 3773 7337 ikke ved hvad han snakker om molo. Han tror, han ved en hel masse.

Jo mere han skriver jo mere til grin, bliver han.

Kommentar
Fra : øvse

Dato : 24-08-07 15:35

Gør jeg ikke Kaj S........ Det er måske ikke korrekt at du tidligere har anvendt navnene: svampearne, posedamen, and_uden tand - mc.feast - lidl - rytmehans - moneymaker - hr. andersen - eddie_skov - The expert m.fl

Har du overvejet at hoppe i Kilen?

Kommentar
Fra : øvse

Dato : 24-08-07 15:41

...men du flyder vel (skidt flyder gerne ovenpå). Men pas på hjertet hvis du skulle forsøge dig. Koldt vand kan give et chock!

Kommentar
Fra : øvse

Dato : 24-08-07 15:42

Back Orifice er imponerende.....

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-08-07 17:31

Får du stådreng af at skrive alle de navne.?
For mit vedkommende er jeg tindrende ligeglad øvsebøvse.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-08-07 19:33

Lille øvsebøvse

Forsøg at se bort fra diverse stavefejl og andre grammatiske forhold.

Hvad der derimod er langt værre, er din mangel på dit eget ID, når du ser dig nødsaget til at oprette et nyt ’navn’ her på kandu, og så slynge om dig med påstande, det fortæller mig, at du er en person, som har det ganske svært med dig selv. Ja du tør åbenbart ikke benyttet dig af dit sande 'navn' så meget mod indeholder du ikke.

Så jeg har besluttet, at dette vil være min sidste henvendelse til dig lille ven, for jeg er bestemt ikke ude på at skade en person, som har det svært med sig selv.

Ja du fremstår temmelig ubegavet eller sagt på en anden måde, du er intellektuelt underbemidlet.

Du er måske en mislykket abort eller lignende, og din mor har så helt opgivet at have været der for dig i den første så vigtige del af dit afstumpede liv, så der iden oralefase er sket et svigt, og dine forældre har ikke udvist dig den opmærksomhed som spædbørn skal have. Så derfor går det helt galt for dig i den analefase, for det er i socialiseringen, at du ikke har lært noget om samfundets værdier.
Så derfor er den primære socialisering gået tabt for dig pga. manglende omsorg og stimulation. Det har heller ikke den sekundære socialisering kunne rette op på, for allerede i børnehaven var du tabt for omverdenen, og du levede i din egen verden.
Pædagogerne havde ganske enkelt ikke ressourcerne til at nå ind til dig, for dit sind var på det tidspunkt skadet for livet. Derved har du ikke haft det godt i den odipalefase, og så har du ganske enkelt i den latentes periode været for meget overladt til dig selv.
Du glemte, at udforske dig selv i den genitale fase, og du er dermed havnet i et tummerum, som du ikke kan overskue. Du har så et vrangbilledet af livet, du ser så alle dine egne fejl og mangler i alle andre mennesker.
Når du så er så venlig at påpege mine mangler i stavning og tegnsætning, så opnår du et kick og en følelse af at være mere værd end mig, og du viser så til alt og alle se her hvor dårlig jeg er til at stave og sætte kommaer, se hvor god jeg er til det, men i virkeligheden dækker det over, du har et lavt selvværd.
Jeg har derfor ondt af dig, og du skal have noget hjælp. Jeg syntes, du i første omgang skal tage kontakt til egen læge, som så kan henvise dig til en psykiater og ikke en psykolog, for du har også brug for medicinering.

Som sagt så er du stemt hjem som det svage led.

Du er nu MI (mental ignore)

Lev vel

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 26-08-07 15:09

That´s entertainmainnttttttt eller hvad det hedder......jc

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-08-07 15:22

JAAAAAA eller hvad man nu skal sige

dr.dem

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 26-08-07 15:33

Ja præcis!

Kommentar
Fra : øvse

Dato : 26-08-07 18:36

Nu har jeg jo ikke påpeget noget omkring stavefejl, vel Kaj! Derfor kan det undre lidt du peger på det. Men ellers kan man bare læne sig tilbage og læse din udladninger og ryste på hovedet.

Har du overvejet det med Kilen?

PS Ækelt sådan at blive snuppet med fingrene i småkagekassen, hva'? Men bare roligt, politiet kommer ikke denne gang.

Kommentar
Fra : øvse

Dato : 26-08-07 18:36

PS Fin kammerat du har der, dr_dem!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 00:10

Citat
øvse -> Det var dog fantistisk så meget du ved om min historik i betragtning af du blev oprettet som bruger for 2 dage siden. Hvilke profiler har du ellers? ..og:

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=108671

dr.dem

Kommentar
Fra : øvse

Dato : 27-08-07 20:01

Er der noget du undrer dig over dr., siden du linker til gamle tråde andetsteds? Eller undrer du dig over at du gentager alt hvad der skrives, lægger en enkelt linie til og finder det mageløst? Kan du ikke afstedkomme noget selvstændigt? Men jeg vil da gerne gentage mig selv, uden bruge af bokse og andet fint kandu udstyr: Fin kammerat du har der, dr_dem! Kaj har altid været dygtig til at finde på grimme tillægsord. Har han fortalt dig hvilke slyngelstreger han er sluppet godt fra, og hvilke han er blevet snuppet i?