/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Jeg har vundet 1,8 mill pund !
Fra : scrubber
Vist : 800 gange
50 point
Dato : 21-08-07 00:40

Har modtaget denne e-mail er der nogen der kender til denne type mails !!

se her !!!

MICROSOFT PROMOTION
Microsoft Network
Thames Valley Park
Reading
RG6 1WG
United Kingdom.
www.msn.com.

CONGRATULATIONS! CONGRATULATIONS!! CONGRATULATIONS!!!

Attn: Sir/Madam,

MSN or Microsoft Network/Corporation is a collection of Internet
services provided by Microsoft.The Hotmail,MSN Messenger and many
others of our services where currently ranked as the best amongst all
websites for Traffic Rank. We are planning to build a global fiber-
optic network from scratch with our promotion.

Congratulations once more on your email coupon which was selected among
the 15 lucky prize winners on the draw held on the 5th of August 2007.
Your email ID identified with Coupon No.MSN-255409 and was selected by
Electronic Random Selection System (ERSS) with entries from the 50,000
email addresses around the globe enrolled for the Lotto-Wheel E-game.

Batch Number: XXXXXXXXXXXXXXXXXX ( har ændret dette nummer)
Coupon Number: XXXXXXXXXXXXXXX ( har ændret dette nummer)
Prize Amount: £1.8 Million (One Million, Eight Hundred Thousand British
Pounds Sterling).

You are required to file claims for your lottery prize winning by
contacting the Lottery Claims Processing Officer with your winning
information provided above before 14 working days.

Lottery Claims Officer:
Name:Michael Douglass
Email:microsoftclaims@microsoftclaim.com
Tel:+447031849172,+447031861873

Fax:+448704792137

To avoid unnecessary delays and complications, please remember to quote
your batch and coupon numbers in every one of your correspondences with
your agent. Furthermore, should there be any change of your address, do
inform your claims agent as soon as possible.

Congratulations once again from all our staffs on your prize winning,
we hope you will partake in our forth coming Microsoft E-GAMES
Promotion.

Yours Sincerely,

Mrs. Carolyn Maria Duval
(Lottery Coordinator)
microsoftpromo_agent@indiatimes.com

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 21-08-07 00:42

såkaldt nigeria mail - svar ikke på den - slet den - de forsøger at rippe dig for informationer og penge !!!!!

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 21-08-07 00:55

Jeg er helt enig med mirtdk.
Den slags mail bør meldes til politiet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-08-07 00:57

de sk**** mails hører aldrig op desværre - men er heldigvis efterhånden godt kendt for de fleste

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 21-08-07 00:59
Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-08-07 01:06

Citat
Maria Duval

En meget kendt person inden for "fupverdenen"

"Hun" er også kendt for at lokke folk til at købe dyre "lykkeamuletter", bl.a. i de kuponhæfter der postomdeles....og hvor der gives garantier for at folk vinder store gevinster i eks. lotto

Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 21-08-07 01:19

Tak for svaret miritdk. jeg tænkte nok at det var sådan noget ! Den er slettet

mvh scrubber

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-08-07 08:43

Godt den er væk og åhhh hvor er de irriterende de mails

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 21-08-07 14:03

Hmm

Ripe.net:
microsoftclaim.com - no entries found
indiatimes.com - no entries found
Er det virkelig meningen at man skal RINGE til 'hende'.
Maria Duval var ellers kendt som en slags spåkone. Har M$ brug for sådan en?

Jeg er ikke enig med jer i at Nigeria-breve (hverken de gamle der virkelig (angiveligt) kom fra Nigeria eller denne variant der traditionelt udlodder luxus-krydstogter) at de er de mest irriterende. I modsætning til Viagra, pretty girl, drug og 'Maximale Aktien-Erfolg', så læser jeg da sommetider disse. I gamle dage var man stensikker på at få en meget stor procentdel af et meget stort dollar-beløb for en indsats der var begrænset til at læse historien om en stakkels enke med indefrosne formuer og så lige til at opgive kontonummer. Så ku man jo drømme (ganske ufarligt, hvis man ikke gjorde mere). Nu er man desv. ikke altid sikker på at få beløbet at vide på forhånd.

Her er et eksempel på, hvor underholdende de kan være: http://www.sickhumor.dk/Epost/Jose/