/ Forside/ Karriere / Job / Faglige organisationer / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 460
ativeringsydelseskort. GRRRRR
Fra : myes
Vist : 361 gange
100 point
Dato : 20-08-07 17:10

Jeg er simpelthen ved at opgive... Jeg skal have udfyldt mit dagpengekort eller rettere mit aktiveringsydelseskort... Der må sidde nogle herinde der har prøvet at udfylde et som kan hjælpe mig igennem. eller evt sende mig et eksempel..
Jeg ved jeg skal skrive elevløn i feltet med specifikation. Fagforeningen fortalt mig jeg ikke skulle skrive andet en 0 i felterne med timer fordi jeg ingen timer har eftersom jeg er på skole. Men det godtager den ikke. Samtidig ved jeg ikke helt om det beløb jeg får udbetalt for en hel uge, skal skrives på hver dag, eller om det skal deles med dagene jeg har så det kun er en del af det.. Og hvad med weekenden hvad skriver jeg der??

Hold da op jeg håber der er nogen der kan hjælpe for jeg føler mig godt forvirret lige nu....

Kommentar
Fra : myes

Dato : 20-08-07 17:11

Hov ja det skal lige siges jeg gør det elektronisk på fagforeningens hjemmeside...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-08-07 17:19

Be din fagforening vise dig på en computer
hvordan det fungerer.
Vores fagforening har kun dagpengekort på nettet,
aktiveringsydelse og efterløn kører på gammeldags måde.

Kommentar
Fra : myes

Dato : 20-08-07 17:23

Teil, tjo det ved jeg nu godt, men det var for at få lidt hjælp lige nu og her. Jeg er på skole, så har ikke sådan mulighed for at komme på fagforeningen og vi har meget praktisk hvor jeg går så det er begrænset hvor meget tid der er til tlfopkald.. Men ellers tak for hjælpen..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-08-07 17:31

Så prøv en mail til fagforeningen.
Men følger man vejledningen skulle det være ligetil.
Tror ikke du skal skrive noget beløb.
A-kassen ved jo hvad der skal udbetales.
Det konflikter i sytemet hvis du skriver 0 og samtidigt et beløb efter.

Kommentar
Fra : myes

Dato : 20-08-07 17:45

Nu har jeg simpelthen i weekender skrevet nul og har derefter udfyldt skemaet med tomme rubrikker under timer i de andre dage, men så har jeg taget det beløb jeg får fra min elevplads og delt det i de fem dage der er på ugen og skrevet ind. så har jeg skrevet elevløb, og hvor jeg er under uddannelse.. Så håber jeg det er rigtigt. Det med at sende en mail har jeg endnu ikke haft held med hvad min fagforening angår*GG*

Og hvis der er nogle der er helt uenige med mig i det, så giv mig endelig besked om det...

Men Teil kan godt se hvad du mener med de konflikter
Men egentlig er jeg stadig godt forvirret*GG*

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-08-07 18:40

Prøv og se hvad der sker.
Muligt du skal skrive et ugebeløb ved fredag.
Og lørdag søndag er jo nuller.

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 10-09-07 12:31

Skriv det antal timer du for løn for og del det ud på ugen fra mandag til fredag. Derudover skriver du beløbet på hver dag.

Kommentar
Fra : enligmorherlev

Dato : 26-09-07 23:18

Sidste løsning........................ bed din a-kasse sende dig et nyt skema og sendt det manuelt hvis det elektroniske ikke virker.