/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
WoW + TBC i én pakke?
Fra : pewpewlaz0rz
Vist : 933 gange
100 point
Dato : 20-08-07 12:06

Hej

Jeg leder efter ÉN pakke, hvori WoW og TBC er. jeg gider ikke bruge 300 kroner på tbc og 200 på WoW når jeg kan få det i en pakke for det halve. Jeg har set det engang, men kan ikke huske hvor.

Nogen der kan?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-07 12:10

Og hvad er TBC ????

Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 20-08-07 12:13

WoW = World of Warcraft
TBC = Udvidelsespakken The Burning Crusade

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-07 12:31

Så kunne det være interessant at vide hvor du har set det....

Citat
Jeg har set det engang, men kan ikke huske hvor.

Da expansionen stadig er ret ny tvivler jeg på det er lavet.....

Det kommer nok (det har det gjort med alle andre) men tror ikke det findes endnu.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-07 12:33

ComputerCity og Elgiganten har en del af disse expansions incl. original spillet....

Men om de har det til Wow tvivler jeg på.....

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 20-08-07 15:11

jeg tvivler på at der kommer en sådan pakke mine begrundelser er:

1. Blizzard, dem som har lavet WoW, er opsat på at tjene flest penge muligt.
2. The Burning Crusade er alt for nyt til at det udkommer det første lange stykke tid.
3. JEG har hidtil aldrig set en sådan omtalt pakke, med Warcraft III reign of chaos og frozen throne. Dette spil har været fremme i ekstremt lang tid og er begge lavet af Blizzard, hvis det ér lavet, så er det bare mig der ikke har haft øjnene åbne.

Og hvis det endelig kommer, så kommer det nok først lang tid efter den nye expansionpakke er udkommet. Hvilket jeg personligt tager et par år...

Hilsen ME.Alexander.

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 20-08-07 17:35

du kan købe det som et sæt hvor der er WoW og TBC ved siden af hinanden.. du kan ikke få hvor de er i samme boks.. og refi+ME.alexander TBC har været solgt i dk siden januar..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-07 17:50

Hvor ????

Accepteret svar
Fra : chrazqx

Modtaget 100 point
Dato : 20-08-07 19:12

hov glemte at skrive det her er der et link http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=53033 tak for tippet refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-07 19:22

Ja okay, men det er så blot begge spil de sælger til reduceret pris

De er stadig i hver sin indpakning....

Men billigere er det da....

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 20-08-07 19:24

det er jo stadig samlet ikk? det er det jeg mener med et "sæt"

Godkendelse af svar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 20-08-07 19:25

Tak for svaret chrazqx. Så må jeg købe mig endnu en account XD

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 20-08-07 19:28

hehe god fornøjelse