/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
M4P til MP3 ?
Fra : Traffic
Vist : 722 gange
100 point
Dato : 19-08-07 11:33

AAAAARRRRGGGHHHHHHHHH

Jeg har købt og betalt min musik gennem I-Tunes musicstore, men jeg kan ikke lave ne cd med MIN musik til bilen !!!!!!!!!!!!

Hvordan kan jeg omgå denne latterlige spærring af mine rettigheder til den købte musik ???

Fjerne DRM, omkonvertere til MP3 eller hvad gør jeg ????

Nazgul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-07 11:36
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-07 11:38
Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 19-08-07 11:42

Det hjælper desværre ikke på den musik man køber gennem I-Tunes, det er kun musik som jeg importerer gennem mine egne cd'er !!

Og JHymn virker ikke på I-Tunes nyere end version 5.xxxx vi skriver nu 7.3.2.6. !!!

Jeg kan ikke brænde dem på CD som jeg plejede, og det er der problemet opstår !!!

Nazgul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-07 11:49
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-07 11:53

Alternativet er du brænder dem på en CD og derefter "ripper" dem.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-07 11:54

Men hvorfor købe musik et sted der forbyder dig at bruge hvor DU har lyst....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-07 11:56
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-07 12:01
Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 19-08-07 13:00

Jeg kigger på det refi, på forhånd tak.

Mange af de muligheder der henvises til i dine links er dog forældede, men jeg tror et af dem muligvis kunne virke !!!

Jeg køber min musik hos I-Tunes fordi de har det jeg søger og det er det nemmeste når man bruger I-Pod. Og det har ikke tidligere været et problem. Så det må være noget nyt de lægger på filen sammen med DRM !!!

Nazgul

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 19-08-07 13:22

ØV -Nej heller ikke SUPER overholder hvad den lover !!!

Nazgul

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 19-08-07 13:30

Det kan ikke være rigtigt du ikke kan brænde musikken til CD......

Det skal du kunne uanset beskyttelse...

Godkendelse af svar
Fra : Traffic

Dato : 19-08-07 13:46

Tak for svaret refi.

Jeg har muligvis misforstået noget af det der stod i dine links....

Men efter at have læst dem og tænkt lidt over det, prøvede jeg igen at brænde CD'en, og stadigt uden held. I-Tunes kan ikke kopiere de ønskede numre til en MP3 CD !!!

Og det var det der fangede mig "MP3 CD", hvad nu med en almindelig lyd cd.
Det prøvede jeg og det virker uden problemer.
Efterfølgende har jeg importeret sangene fra CD'en hvor de så bliver importeret som MP3 !!!

Og uden beskyttelse........

Nazgul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-07 14:10

Ja....
Citat
Alternativet er du brænder dem på en CD og derefter "ripper" dem.....

Du skal først kopiere - dernæst rippe....

Bare brug en rw skive så er den jo ikke spildt.....

Kommentar
Fra : Bekze

Dato : 11-09-07 22:38

Hej

Jeg er ikke helt med. Jeg har nu brændt min m4p-musik over på en rw-cd og når jeg importere dem, bliver de også importet som beskyttet m4p.

Hvad gør jeg forkert?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-07 22:44

Du burde stille et nyt spørgsmål

Men nu prøver jeg alligevel...

Du skal brænde dine itunes (mp4) til en NORMAL spilbar cd (ikke bare kopiere)

Dernæst skal du rippe denne cd til mp3.......

Kommentar
Fra : Bekze

Dato : 12-09-07 19:40

Soooooooooorry!

Ja, du får jo ingen point for at svare her igen.

Har fundet ud af - at det skal brændes som lydfiler via Itunes og ikke bare brændes over via min pc.
TAK - for svaret!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 19:46

Selv tak....

Det er nu ikke for pointenes skyld, men det er ikke "pænt" at bruge andres spørgsmål.....