/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
24 timer
Fra : scrubber
Vist : 1384 gange
100 point
Dato : 19-08-07 09:22

Hej !!

Konen og jeg havde glædet os til at se 24 timer og desværre missede vi de første 2 afsnit. Jeg havde dog søgt på dr 1 programoversigt i starten af den ud og kunne se at Søndag den 19.08.2007 ville de første 3 afsnit bliver genudsendt fra kl.9.00 om morgen. men nu opdagede jeg til min store ærgelse af det slet ikke passede.
Fines der nogen mulighed for at se de 2 første afsnit. jeg troede det kunne lade sig gøre på sputnik, men jeg kan ikke rigtig se at det kan lade sig gøre der.

Håber der er af af jer der er llidt bedre informeret en mig. Og hvornår blev afsnit 1 + 2 egentlig genudsendt !!

mvh scrubber

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-08-07 09:29
Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 19-08-07 09:58

Men så vidt jeg kan se skal jeg betale penge for at se de gamle afsnit er dette rigtigt ??

mvh scrubber

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-08-07 10:07

Ja, det er fuldstændig rigtigt - Sputnik.dk ER betalingsTV...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-08-07 10:09

Citat
jeg troede det kunne lade sig gøre på sputnik, men jeg kan ikke rigtig se at det kan lade sig gøre der.

Det kan det jo altså godt, bare man vil betale ved kasse 1!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 19-08-07 10:10
Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 19-08-07 10:38

Du kan finde dem her:

http://thepiratebay.org/tv/73/S06/

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-08-07 11:54

I tilfældet hvor du evt. kunne fristes til at tage det fra http://thepiratebay.org/tv/73/S06/ ville jeg nok lige installerer:
http://www.returnilvirtualsystem.com/
først...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-08-07 18:16

Nå... for en anden gangs skyld, så genudsendes mandagens afsnit om torsdagen på TV2 Zulu kl. 20
--og lørdag kl. 2.20

episode 3 bliver genudsendt d. 20. kl. 1.10 på TV2 med TVsyd
Og d.20. kl. 1.10 på TV2 med TV Midt/Vest..

Taget herfra: http://www.ahot.dk/tv/soeg.asp

(men spørg mig ikke, om tidspunktet er natten mellem søndag og mandag, eller natten mellem mandag og tirsdag... )

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-08-07 18:19

nåeh... --Sæt dato på "alle dage", -kanal på "alle danske" og indtast Fritekst "24 timer".

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 19-08-07 19:27

Hey hvor stor en internet forbindelse har i?
altså hvor stor download

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 19-08-07 19:28

Der er nogle sider på internettet, men der er ikke dansk undertekst på

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 19-08-07 21:38

vi har en 2 mb forbindelse, men en lidt halvgammel computer med et slapt skærmkort !!

scrubber

Accepteret svar
Fra : dayworker24

Modtaget 100 point
Dato : 20-08-07 21:10

Hej hvis i vil kan jeg give jer linket, men det er jo med spanske undertekster, så i skal kunne engelsk
Så hvis i er interesseret kan jeg godt sende et link

men skriv lige til kenneth_jensen_24@hotmail.com

fordi jeg modtager ikke mails fra kandu i tiden, når der er en der skriver i et indlæg

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 20-08-07 21:27

Det betyder egentlig ikke så meget med grafikhukommelsen hvad angår avi filer.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 20-08-07 21:28

Har kørt fine film i tidernes morgen med et 8 mb kort, og 64 mb ram.....

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-08-07 19:54

Natten mellem onsdag og torsdag kl. 00.30 viser TV2 Zulu de tre første afsnit i rap..

Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 22-08-07 09:26

Tak for svaret dayworker24. Tak for det fine svar og tak til alle andre for de venlige svar. Også tak til brigitte for den nyttige oplysning. Kandu er og bliver et fedt forum !!

mvh scrubber

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 22-08-07 11:51

..Afsnit 4 bliver jo genudsendt torsdag aften på TV2 Zulu, så hvis du har haft is i maven og lod være med at se mandagens afsnit, -så kan du se dem i den rigtige rækkefølge, 1-2-3 natten til torsdag, og 4 torsdag aften...

SÅ er behovet vist også dækket for nogle dage...