/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Smileys på Ericsson R600
Fra : Thomas2
Vist : 438 gange
20 point
Dato : 30-01-03 10:03

Min kæreste har netop købt en Ericsson R600. Men når hun indsætter en smiley i en ny SMS besked, bliver de vist sådan ": - )", og ikke som et ikon som det er vist i menuen tilføj symbol på telefonen. Hun kender andre der har den samme telefon, men der bliver smiley derimod vist som et ikon i selve sms beskeden. Hvad kan det skyldes? Telefonen er købt hos Sonofon d. 30 Januar 2003. Er det muligvis bare en softwareopdatering der skal til? Hvad er den nyeste software?

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 20 point
Dato : 01-02-03 22:38

Sidste spørgsmål først
1: ifølge oversigten fra 26/11 er den seneste vers.6.013
2:Når din kæreste vil sende en SMS med ikon/smiley kan hun vælge at indsætte en animation, det virker federe. Sker det at smileyen ikke bliver vist hvis hun sender til en ericsson telefon eller er det til Nokia, fordi det er ret vigtigt at vide. Da de 2 ikke altid bruge det sammen "sprog" til at omdanne en SMS.
Håber det var til lidt hjælp

Godkendelse af svar
Fra : Thomas2

Dato : 03-02-03 08:23

Mange tak for svaret. Men det er ikke når hun sender til andre mobiler det ikke bliver vist korrekt, det er på hendes egen mobil. Der bliver det kun vist som symboler : - ) når der skrives en ny SMS. Hvordan tjekker man i øvrigt softwareversionen?

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 03-02-03 15:24

Software versionen tjekkes ved at taste ->*<-<-*<-* altså højre pil, stjerne, venstre pil 2 gange, stjerne, venstre pil og stjerne

Kommentar
Fra : kbdut

Dato : 04-10-03 20:23

Hvordan kan man få loger til Ericsson R600?
M.V.H Nicolai