/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Min POP3 adresse skifter.
Fra : spimmer
Vist : 541 gange
200 point
Dato : 18-08-07 09:52

Hej.
Jeg har fået et mærkeligt og enormt trælst problem:
Dagligt - ja nogle gange flere gange dagligt - skifter min POP3 adresse uden videre fra mail.mitdomæne.dk til 127.0.0.1
Hvad gør jeg?
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 18-08-07 09:53

Jeg glemte at tilføje, at jeg så ikke får mine mails.
spimmer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-07 10:04

Forsøger du at hente mails fra egen server.....

Ligger dit domæne på egen maskine....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 10:06

også min tanke refi

127.0.0.1 local host kan blokeres hvis den er uønsket - men hvis det har indvirkning på mailen så - hmmmm ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-07 10:14

Den største sandsynlighed er at det er dit antivirusprogram der ændrer det.....

Hvilket bruger du...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-07 10:17
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 10:20

mailscanning aktiveret i antivirus er kun til gene btw

der ringede lige en klokke hos mig - for hackere kan bruge lige det tal forand en adresse - men håber det er dit antivirus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 11:01

btw - i anden forbindelse kom jeg lige til at tænke på om du har flere underadresser og mangler at sætte flueben i (fanebladet forbindelse - "spørg før der skiftes opkaldsforbindelse"

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 200 point
Dato : 18-08-07 11:19

Et antispam program kan også bruge 127.0.0.1. Tjek lige om der skulle have opstået en fejl i det.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 18-08-07 12:45

Hej.
Jeg bruger AVG Free. Jeg bruger Outlook Express.
Jeg har prøvet at slette mit Spamprogram - Spamkiller _ og har genstartet 3 gange, uden at min POP3 adresse er gået i udo.
Jeg lader lige spørgsmålet stå åbent.
spimmer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 12:48

opmuntrende - det lader til at stl_s igen har fanget "forbryderen"

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 18-08-07 12:49

Hej.
Jeg har ikke min egen server.
Mine webhoteller ligger henholdsvis hos GigaHost og DomainDirect, hvilket for øvrigt fungerer 100 % til min tilfredshed.
spimmer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 12:50

btw - cactus spam burde ikke drille http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=135

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 18-08-07 15:41

Tak for svaret stl_s.
spimmer.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-08-07 15:54

Godt synderen blev fundet