/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
lillemig - hvorfor???
Fra : stp
Vist : 549 gange
400 point
Dato : 30-01-03 07:26

Hvad er det for mekanismer, der får en som "lillemig", til at te sig på en så uhensigtsmæssig måde. Han / hun er lige ankommet til kandu, og fører sig frem. Det virker meget usympatisk.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 30-01-03 07:48

stp ingen anelse, der kan laves masser af gisninger.
Det ligner en gammel profil på nye flasker, selve møsnteret i det hele.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 30-01-03 08:01

ps : stp, unævnelige ting, gør også at du ikke kan føre en ordentlig debat, da man overvåger samtlige indlæg.....

George Orwell, 1984 blev ikke udgivet forgæves....Den er desværre mere aktuel end nogensinde.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 30-01-03 08:10

stp >> Usympatisk --et ret godt ord der ikke bare dækker "lillemig", men faktisk også folkene bag Kandu,- (lillemig er måske en af "folkene")
Jeg mener skoene er blevet for små når Kandu føler sig "TRUET" overfor et lille nystartet Board. Ingen navn nævnt,---skulle jo nødig få lukket spørgsmålet.' Dette var et lille sidespring, men tingene hænger måske mere sammen end man regner med.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-03 08:52

Hej Stp.

Med fare for at få min kommentar slettet, vil jeg lige prøve at forklare tilfældet.
Skulle lillemig være en kanduteamer, er det usmageligt skuespil, men alligevel så godt, at det må være et naturtalent.

Tilfældet "lillemig" er et typisk psykisk problem. Pseudonymet alene, afspejler i stor grad den intelligensmæssige mindreværdsfølelse, som er fuldt berettiget.
I sin lille indskrænkede kedelige verden, finder den et par store flokke, og vælger så at sympatisere med den ene. Valget foretages udelukkende ud fra en opfattelse af, hvilken gruppe "lillemig" tror den får størst gevinst fra.
lillemig kaster sig ind i diskussionen med noget ligegyldigt nonsens - den bavler rundt med en ortografi der ligger på 2. klasse niveau (m. specialundervisning), i håb om et anerkendende skulderklap.

Historien om musen og elefanten - "Orv hvor vi tramper" - passer fint med mit billede af "lillemig".

Et godt råd til "lillemig" vil være: Søg professionel hjælp - eller hold kæft.

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 30-01-03 09:37

Hej stp og alle jer andre.

Hvad har dette spørgsmål med noget at gøre? Vil i bare have mudderkastning for en hver pris? Stop det, og hvis i virkelig mener at kandu.dk er så hårde med deres regler, så find dog et bedere sted på nettet, for vi andre gider simpelthen ikke at høre på det mere.

Parkenss jeg må sige, at du skuffer mig en hel del, at du nu er begyndt at være med på denne vogn, det havde jeg ikke troet.

Så lige en anden ting, hvordan kan det være, at hver evig eneste gang der er en bruger som ikke har jeres synspunkter, så må det helt klart være en kandu medarbejder? Findes der kun jer 5-6 personer og så er resten med i teamet bag kandu.dk. Jeg fatter simpelthen ikke at folk på jeres alder ikke har andet at lave end at svine hinanden og andre til.

I skal ikke svare på mit indlæg for jeg gider ikke at være med i denne debat. Jeg har derimod sendt dette indlæg til service@kandu.dk og håber på de slette dette spørgsmål, for hvad gavn har vi andre af denne slags indlæg.

Gandalf

Kommentar
Fra : vnc

Dato : 30-01-03 09:45

Godt skrevet gandalf, jeg bakker dig op 100%.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-03 10:19

Jeg må sige, at du med dit indlæg klart giver udtryk for, at du ikke gider at være med i denne debat.

I øvrigt kan du jo springe det over du ikke kan li

Jeg synes det er godt, at vnc bakker dig op. Det må lune - det er altid rart med lidt medhold.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-01-03 11:21

Dawser
En lille kommentar fra min side.
Lillemig har vel lov til at føre sig frem på den måde han gør
Om han er ny eller gammel herinde,det betyder ikke en pind
Det er så nemt at lade sig rive med,når man læser de sidste par dages debatter
Vi har vel alle lov til at have en mening,og så skrive den herinde ikk
Lillemigs mening kan vel være lige så god som din eller min.
Det der ser mest mystisk ud er
En bruger ved navn stp oprettet den 20-12-2002 og med en tom historik.
Også næsten ny herinde,opretter det her i mine øjne latterlige spørgsmål til hele 400 point
Kan godt få mig til at skrive
En gammel bruger med en ekstra profil
Eller for at skære det ud i pap,jagten på den meget flotte præmie der er udlovet denne månede
(den vil jeg sku gerne selv vinde)
Hvem mon får de 400 point,tjaa det bliver spændende at se:
Men lad os nu få stoppet den der mudderkastning,og få lidt fred og ro herinde,det trænger vi sku alle sammen til.
Kandu kom med et svar på den sidste stykke tids heftige debat herinde
http://www.kandu.dk/dk/tip/2985
Selfølgelig føler jeg at der er punkter de kryber udenom,og at jeg ikke fik svar på alt jeg spurgte om
Men jeg orker ikke at gøre mere ud af det,for de andre ting får vi aldrig opklaret.
INGEN HERINDE ER BEDRE END ANDRE
MVH og en forsat god dag til alle
Brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 30-01-03 11:32

Jov for jeg har større underbukser end dig HAHAHA..... :)

Kommentar
Fra : adam

Dato : 30-01-03 12:19

Har i hørt den med bøssen som arbejdede i sædbanken.....?

Han blev fyret fordi han drak i arbejdstiden

Lad os se at få humøret op igen.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 30-01-03 20:10

TIL RAM2

DU SKRIVER:Med fare for at få min kommentar slettet, vil jeg lige prøve at forklare tilfældet.
Skulle lillemig være en kanduteamer, er det usmageligt skuespil, men alligevel så godt, at det må være et naturtalent.

Tilfældet "lillemig" er et typisk psykisk problem. Pseudonymet alene, afspejler i stor grad den intelligensmæssige mindreværdsfølelse, som er fuldt berettiget.
I sin lille indskrænkede kedelige verden, finder den et par store flokke, og vælger så at sympatisere med den ene. Valget foretages udelukkende ud fra en opfattelse af, hvilken gruppe "lillemig" tror den får størst gevinst fra.
lillemig kaster sig ind i diskussionen med noget ligegyldigt nonsens - den bavler rundt med en ortografi der ligger på 2. klasse niveau (m. specialundervisning), i håb om et anerkendende skulderklap.

Historien om musen og elefanten - "Orv hvor vi tramper" - passer fint med mit billede af "lillemig".

Et godt råd til "lillemig" vil være: Søg professionel hjælp - eller hold kæft.

Jamen Jamen, det var dog et forfærdeligt nedladende indlæg.

lillemig har da lov til at skrive nøjagtig sin mening, med eller uden stave og tegnfejl ( som zonker bebrejder brugeren med i en anden tråd)

Og at du begynder at anskue brugerens PROFIL, ja det nærmer sig jo injurier hvis vi var "Real Live", Hvordan kan du dog få dig til at anføre at lillemig skulle have psykiske problemer. Er du klar over at du på den måde er til at sparke til en hel masse mennesker der måske kigger med her og flygter i rædsel.

Jeg håber bestemt ikke lillemig har taget anstød af dit indlæg og vil fortsætte med at komme med sine meninger om dette eller hint, også selv om stavningen eller tegnsætningen ikke passer dem, som selvbestaltet tror de kan sætte tonen her på kandu.

En ting er sikkert: Kandu er for alle: ord, tal, farveblinde og folk med psykiske problemer skal heller ikke holde sig tilbage

Med venlig hilsen
Bantam

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 400 point
Dato : 30-01-03 22:12

Kære Bantam.
Nu har du til forskel fra mig en pæn måde at gebærde dig på. Men fordi vi er forskellige, bliver vores kommentarer også forskellige. Det er da muligt du har ret, men indtil jeg er overbevist om andet, forbeholder jeg mig ret til at skrive / tænke og tale som det passer mig.

Hvis noget af det jeg kommunikerer ud, det være sig på kandu eller andre steder, bliver opfattet som injurierende, så synes jeg at evt. forurettede skal lade det afprøve ved en domstol.
Tænk hvis man skulle rette sig ind, efter hvem som helst der opkastede sig som dommer. Det kunne blive noget af en karuseltur.

Med venlig hilsen
Ram2

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 30-01-03 22:38

Overdrivelse fremmer forståelsen, siger man jo. Men det er vist en overdrivelse.
Selvfølgelig er lillemig hverken psykisk syg eller medlem af kandus team - som jeg iøvrigt stadig finder meget sympatisk.
Og selvfølgelig er Zonker ikke ude på at udkonkurrere kandu.dk. Han gør bare opmærksom på, at der også er andre muligheder for at finde svar, og at der skulle være noget galt i det, fatter jeg ikke.

Iøvrigt kan man altså sagtens være aktiv begge steder.
Ganske vist deltager jeg for tiden ikke så meget på http://www.kandu.dk - men det skyldes, at jeg ikke har tid, og ikke at jeg bruger tiden på http//www.findsvar.dk - for det har jeg nemlig heller ikke tid til. I denne tid.
Men jeg vender stærkt tilbage senere. Begge steder.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 30-01-03 22:40

Hm, jeg lavede en fejl i linktet til findsvar - og det fungerer alligevel. Sig så ikke, at kandu ikke er samarbejdsvillig.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 30-01-03 23:13

Til ram2
"Tilfældet "lillemig" er et typisk psykisk problem. Pseudonymet alene, afspejler i stor grad den intelligensmæssige mindreværdsfølelse, som er fuldt berettiget.
I sin lille indskrænkede kedelige verden, finder den et par store flokke, og vælger så at sympatisere med den ene. Valget foretages udelukkende ud fra en opfattelse af, hvilken gruppe "lillemig" tror den får størst gevinst fra.
lillemig kaster sig ind i diskussionen med noget ligegyldigt nonsens - den bavler rundt med en ortografi der ligger på 2. klasse niveau (m. specialundervisning), i håb om et anerkendende skulderklap"

Det var dog det groveste indlæg der længe er set her på KANDU, den mand må værer så Usympatisk og
indskrænkede i sin lille hjerne siden han kan skrive sådan ,du må sku ha psykiske problemer.

Der kan da ikke værer andre end din mor der holder af dig ellers er det langt ude

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-03 23:20

Åhhhe swarn, du er sød.
Nej, jeg har ikke psykiske problemer - Men du har ret, min mor er heller ikke pjattet med mig, men jeg kender nogle der godt kan li' mig - Og de har ikke behov for at få pakket alting ind. Vi siger tingene ligeud, så er der ikke så meget at misforstå.
Du ved den med en spade for en spade og en skovl for en skovl.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-01-03 23:59

Rellom - Jeg kan godt li' din stil. Der er noget "Koffi Anan" over den

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 31-01-03 01:20

Jeg kan også godt lide din stil, Ram2. Men jeg kan nu bedre lide den finurlige side end den grove.
Den med "anananas" er jeg helt vild med. Og den samme mekanisme spiller tilsyneladende ind i denne diskussion:

[citat]
Det er, som når man vil sige "anananas". Man ved ikke, hvornår man skal stoppe.
[/code]

Citeret efter hukommelsen - men citatet er vist nogenlunde korrekt.

Godkendelse af svar
Fra : stp

Dato : 31-01-03 05:23

Tak for svaret ram2.

Jeg er måske ikke helt enig med dig i din udlægning af lillemigs problem, men til gengæld redegjorde du fint for ytringsfriheden. Tænk hvis man skulle gøre hvad alle sagde i en læserbrevkasse i avisen. Så kunne man da få nok at tænke på.

hilsen stp