/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Sidehoved/fod i e-mail
Fra : rolandkorg
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 17-08-07 12:53

Hej alle...

Dette spørgsmål har måske været på banen før, men så må i bære over med mig

Kan jeg lave et sidehoved i en e-mail, som et slags almindeligt brevpapir med firmalogo?

/Henrik

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-08-07 13:14

Du kan jo lave dit eget brevpapir.
http://peecee.dk/?id=63291

Kommentar
Fra : iah

Dato : 17-08-07 14:00

Hvis du bruger Outlook går du ind i Funktioner/Indstillinger/Postformat/Brevpapir og Skrifttyper...

Her kan du "designe" dit eget brevpapir med logo og hvad du nu synes.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-07 14:31

og i oe kan du vælge meddelelser - ny meddelelse ved hjælp af - vælg brevpapir - og følge guiden.

Men vær opmærksom på at det ikke altid er velkomment - for eks hvis dine kontakter har foretrukket at læse som ren tekst - er det forretnings-mail kan du være ude for det samme - og tilmed har rigtig mange udbydere sørget for at visse kendte filformater bliver betragtet som farlige og fjerner så de indsatte billeder .