/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Forsnævret tarm
Fra : risskov
Vist : 3861 gange
20 point
Dato : 16-08-07 22:08

min tarm er forsnævret pga arvæv - så min mad bliver stående i tyktarmen lige før 12 fingertarmen i for lang tid.

Er der nogle brugere med erfaringer på det område.

jeg skal til samtale med hospitalet den 23. august.

Plejer man at operere - hvordan virker det - får man evt. foretaget en stomi samtidig -

Er der nogle, der har erfaring med ballonudvidelse af tarmen - holder det

Den spændte

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-07 22:16

- Ubesvarede 3
- Besvarede 0
- Annullerede 2
- Slettede 0
Ialt 5

Det syntes jeg du skal snakke med din læge om......

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 16-08-07 22:56

Prøv engang at hoppe ind på www.copa.dk
Det er en hjemmeside for folk med stomi, men der er med garanti mange, der har erfaring med forsnævringer.

Kender du grunden til din forsnævring? Hvordan er dit arvæv opstået?

Refi - man får forskellige oplysninger fra læger og patienter - begge dele er givende og helt uundværlige...
Som tarmpatient har jeg personligt langt mere nytte af at snakke med mine sygdoms-fæller end lægerne.
Patienterne må helt sikkert betragtes som dem, med den største erfaring

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 18-08-07 00:32

refi, hjælp i stedet for at tænke på point. hvad skal du bruge dem til?