/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Maling på trækket
Fra : sushjer
Vist : 774 gange
100 point
Dato : 16-08-07 20:41

Hej

jeg skal have fjernet noget maling på trækket på min campingvogn, uden at fjerne stel nr.

Nogen der har et godt råd, uden det koster en formue.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-08-07 20:48

http://www.nettobuild.dk/shop/maling--og-lakfjerner-365c1.html

brug noget lakfjerner...evt. noget som i linket

mvh dova

Kommentar
Fra : sushjer

Dato : 16-08-07 21:24

Tak for dit svar.

Jeg har smurt noget brun sæbe på og så noget "Film" omkring, men jeg ved ikke om det osse virker på metal.

Hvis ikke vil jeg nok ty til dit råd.

Kommentar
Fra : schrecker

Dato : 16-08-07 22:27

Jeg købte sådan en slibedims i Harald Nyborg til skrue-/boremaskinen for en 60-kroneseddel. Det tog mig 5 min at fjerne malingen på trækkuglen uden at slibe trækkrogen helt ned til knappenålestørrelse

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 16-08-07 23:59

Almindelig bremsevæske opløser maling, det virkede (til stor ærgelse for ejeren) på en bil hvor han spildte på skærmen da han efterfyldte.

Men beskytter da en smule mod rust

- Anden