/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows genstrater af sig selv
Fra : Bube12
Vist : 345 gange
29 point
Dato : 16-08-07 18:51

Hej

Jeg har fornylig købt en computer( selvsamlet ) meget kraftig, og vel fungerende. Jeg har instelleret WINXP prof. på. Min søn bruger den mest til at spille. Vi har opdaget under nogle spil slukker windows af sig selv ( genstrarter )eller går skærmet helt i sort ellers virker den udmærket. Er der nogle har set eller opdaget lignede problem.
Hilsen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-07 19:16

Det er efter al sandsynlighed et varmeproblem.....

Sker det kun under SPIL ?????

Kører blæseren ????

Citat
( selvsamlet )

Sikker på det er gjort rigtigt ????

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 16-08-07 22:17
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-07 01:20

Blaster orm?
Citat
Nogle vil ikke opdage noget som helst. Men et typisk symptom er at computeren vil genstarte hvert 5. minut.

http://www.svein.dk/Visartikler.asp?ART_id=109&S_Menu=48

Scan lige med: http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Bube12

Dato : 17-08-07 10:39

Hej

Tak for alle sammen... jeg har også fornemlse at varmen må være hoved årsagen....Men problemet er at det sker under nogle spille( ikke nødvendig være så kraftig spil)..

hcma..... jeg har kigget på din link...den er good og fuld af mange informationer tak.