/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Disney - Dumbo - Lille Barn
Fra : steno
Vist : 1119 gange
200 point
Dato : 15-08-07 19:44

Hej

Jeg efterlyser Dumbo "Lille Barn" som mp3. Hvis nogen har den eventuelt andre danske Disney sange mp de meget gerne sende dem til mig. Jeg har hotmail. Så jeg kan modtage direkte eller som zip/rar fil. Der er 200 point på højkant.

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 15-08-07 19:48

Jeg ligger inde med den hvis det er men skal først lige en masse med den før jeg kan dele den..

Kommentar
Fra : steno

Dato : 15-08-07 19:52

Det lyder lidt besværligt ? Har du den på CD eller kasette eller hvad ?

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 15-08-07 19:56

jeps.. men det kan godt lade sig gøre..

Kommentar
Fra : steno

Dato : 15-08-07 20:25

Hej Angelica

Jeg spurgte om, hvad du havde den liggende på, for at vurdere hvor svært det var samt kvaliteten.
Den har tidligere været efterlyst se : http://www.kandu.dk/spg102244.aspx
Der har jeg forsøgt at komme i kontakt med CRC som havde den på kasette, men har ikke hørt noget.
Det er til min datter som har danske Disney hits på dobbelt CD, men hun er bla. ude efter denne og som før nævnt gerne andre.
Hilsen steno

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 15-08-07 20:28

har os den han sender

Kommentar
Fra : steno

Dato : 15-08-07 20:33

Okey dokey,

Hvor hurtigt kan du sende den ?

Accepteret svar
Fra : Angelica

Modtaget 200 point
Dato : 15-08-07 21:04

hvis du giver mig din addy skal jeg se om dne vil over msn..

Kommentar
Fra : steno

Dato : 15-08-07 21:30

Den kommer fluks !

ste-ca@hotmail.com

Godkendelse af svar
Fra : steno

Dato : 15-08-07 23:30

Tak for svaret Angelica.