/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Jeg har problemer med www.bt
Fra : troldenesdhb
Vist : 784 gange
100 point
Dato : 15-08-07 19:10

Der kommer både Errosafe og denne
http://www.drivecleaner

Jeg har fjernet com

Det er sider der kommer frem ved at surfe på www.bt.dk er der andre der oplever det.

Jeg har scannet, med AVG spywarefri, Defender, Norman, og onlinescan på spywarefri.dk

De finder intet. Det er nu sket på 3 forskellige pcer, både mine egne 2 og en på et kursus center?

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 15-08-07 19:11

konen har også oplevet det på hendes profil i dag.. gad vide hvad bt har gang i

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-08-07 19:21

Jeg har ikKE oplevet noget usædvanligt på bt.dk idag.

Har ellers lige siddet og kigget nyheder og surfet lidt rundt på siden.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 15-08-07 19:31

For ca. 1½ time siden var jeg ude for det samme, da jeg ville læse om de batterier, som Nokia nu advarer imod.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-07 19:54

I fortsættelse af mit indlæg kl. 19:31

Så bruger jeg McAfee, det var der jeg fik en advarsel og siden kunne så ikke vises.

Men lige nu er der ikke problemer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-07 22:28

hjælp til at fjerne og forebygge det skidt her:

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=17

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-08-07 22:28
Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-08-07 22:29

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-08-07 22:33

Iøvrigt kan man godt tro, at man har fået skidtet et bestemt sted, selv om det ikke er tilfældet alligevel. Skidtet ligger i tempfilerne lidt, inden det dukker op. Så det er slet ikke sikkert du fik det på BT.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-07 22:38

den var god nok med bt - men det er jo ikke deres skyld - har fjernet for flere idag

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-08-07 23:21

Korrekt at siden ikke selv er skyld i det.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 16-08-07 08:48

Fik den også et par gange igår på BT.

Og KUN på BT.

Spyware search and destroyfjernede skidtet, der lå i en sti kaldet winsoftware.

Hverken Avast eller Ad aware fandt det...

Men hvis det ikke var BT, hvor hulan kom det så fra?

Nogen fællesnævnere i de sider, vi besøger?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 16-08-07 09:07

Rettelse, det hedder selvfølgelig SPYBOT search and Destroy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-07 09:26

Citat
Nogen fællesnævnere i de sider, vi besøger
.. nej men en fællesnævner for de møgprogrammer der besøger sider på internettet uden at være inviteret !

Errorsafe/winfixer familien består af errorsafe - systemdoctor- privacyprotector - sysprotect - winantispywre - drivecleaner - ecsecures - winantivirus m.fl. og der kommer hele tiden nye til - der for en god ide at forbygge som beskrevet i linket til malwarecheck.dk

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 09-09-07 17:24

Tak for svaret ans.