/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
ford galaxy
Fra : hasva
Vist : 636 gange
40 point
Dato : 15-08-07 14:57

Jeg overvejer at købe en Ford Galaxy camper fra 2003.
Er der nogen, som kan fortælle om gode og dårlige siden ved denne bil?

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 20 point
Dato : 15-08-07 16:42

Jeg har personligt ingen erfaring med Ford Galaxy... men du kan jo prøve at læse lidt her http://www.mandagsbil.dk/asp/oversigt/oversigt_modeller.asp?BilmodelId=114
benyt menuen ude til højre Læs mere...
Held og lykke med overvejelserne
Søren

Kommentar
Fra : hasva

Dato : 16-08-07 15:55

Tak Søren. Håber at høre lidt fra nogen, som har personlige erfaringer med bilen - både positivt og negativt.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 16-08-07 21:54

Tja.. Har ikke hørt noget dårligt om den, kender kun til 2 der har en, de er begge glade for den, begge gule på plader

Dog har den ene kostet ham to generatorer og noget defekt strøm/elektronik halløj pga. en defekt forrude..

Men ellers ikke hørt noget dårligt

- Anden

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 16-08-07 21:55

Det med forruden lyder sikkert underligt, men det er jo fordi der sidder næsten usynlige varmetråde til afdugning/optøning af forrude indbygget i ruden..

Ak ja, de moderne biler

- Anden

Godkendelse af svar
Fra : hasva

Dato : 20-08-07 15:01

Tak for svaret CLAN. Kendte ikke siden i forvejen...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-08-07 19:24

Velbekomme og takker for points
Siden indeholder mange biler, og skal nok tages med et gran salt... men der er som regel ikke røg uden ild