/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke se det
Fra : Laika_pigen
Vist : 506 gange
111 point
Dato : 15-08-07 11:20

HJÆLP

Jeg spiller inde på tv2 spil og kan ikke se menu linien mere. Ej heller komme ind i rummene.

Når jeg går ind på tv2.dk kommer det nederst af siden frem men toppen mangler, der hvor der står nyhederne, spil, radio, tv osv.

Men skriver jeg spil.tv2.dk kan jeg komme ind på siden kun, men igen kan jeg ikke se det øverst af siden. Når jeg går ind i det spil jeg vil spille kan jeg ikke komme ind i rummet, det vindue som kommer op er bare helt gråt. Og der sker intet trods jeg opdatere.

Jeg har haft genstartet min compuret, men det hjalp ikke. Jeg var inde og spille igår og forstår derfor ikke hvorfor jeg ikke kan idag.

Håber en kan hjælpe mig.

VH Laika_Pigen.

Accepteret svar
Fra : frostys

Modtaget 121 point
Dato : 15-08-07 12:06

Prøv at slette midlertidlige filer & cookies, hvis du kan spille er det ikke java,
det er i funktioner - internetindstillinger du finder dem

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 15-08-07 12:28

Tak for svaret frostys.

Det var det som var galt. 1000tak skal du ha.

VH Laika_Pigen.