/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
God Hundepension Ribe amt??
Fra : jalagi
Vist : 843 gange
200 point
Dato : 14-08-07 21:41

Hej. Er der en der kan anbefale en god hundepension til 2 store hunde i nærheden af Esbjerg.Skal være indhegnet.Hilsen jalagi

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 15-08-07 10:16

Hejsa

Via det her link er der en del stykker.

Det er bedst for dig selv at ta ud og s stedet om det er et godt sted. Også mærke efter i maven når du går derfra om det er et sted du kunne tænke dig dine søde hunde skal bo mens du/i ikke er hjemme.
Det tror jeg gavner dig/jer mest.

Vi havde engang en skidt oplevelse med en hundepension i Aalborg som vi var blevet anbefalet. Det gjorde vi så uden desværre at ta ud og se det først. Heldigvis skulle hun kun være der en nat. Men den bruger vi aldrig mere, hunden var bange for os da hun kom hjem igen og tissede over det hele i stedet for at gøre tegn til hun skulle ud.

Vi har så nu fundet et rigtig dejligt sted som hun skal ud til her i uge 37, rigtig dejligt sted med grønne omgivelser, masser af plads og dejligt stort rum med egen løbegård.

Håber du finder det du søger.

Men egen oplevelse af stedet tror jeg på giver den bedste følelse om det er et godt sted eller ej, også selv om det er anbefalt af andre.

VH Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 15-08-07 10:18
Annuller spørgsmålet
Fra : jalagi

Dato : 15-08-07 15:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål