/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Dansk tale og ordbog på min Nokia
Fra : sabeltiger100
Vist : 812 gange
40 point
Dato : 29-01-03 20:55

Mine ærede orakler på Kandu,

Jeg har købt en Nokia 8310 i udlandet og den er jo derfor som bekendt ikke udstyret med hverken dansk sprog eller endnu værre, dansk ordbog.

Kan man give den et software-boost, saa man også kan få glæde af modersmålt - eller hvad skal jeg gøre.

På forhånd tak,

Jacob.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-01-03 22:09

Hej Sabeltiger100

Jeg vil anbefale dig at melde dig ind i Club Nokia. Det koster ikke noget, men du kan bl.a. få gratis support til alt mellem himmel og jord.

Du får linket her, så kan du jo selv prøve om du ikke kan få løst dit problem.

http://www.club.nokia.dk/w/c/n?origin=cn_public.jsp&event=link(phoneSupport)&p=&c=DK&l=da

God fornøjelse

Med venlig hilsen

Franksp

Accepteret svar
Fra : smorum

Modtaget 40 point
Dato : 04-02-03 12:19

Du skal få en software opdatering til din telefon.

Det koster normalt en slat penge såfremt du ikke har købt telefonen i butikken. Dog kan du måske (jeg ved det ikke ...) få rabat som medlem af Club Nokia hvis du henvender dig i Nokia Concept Store (http://www.conceptstore.dk/) på Vesterbrogade i København. Ellers prøv at ringe og høre dem om priserne der.

/Smorum