/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
panda spære for internette
Fra : risvej07
Vist : 310 gange
100 point
Dato : 14-08-07 17:03

vi har ingen internet adgang .... panda spærre
når jeg afinstellere panda køre det bare der ud af....
når jeg geninstellere den er der ingen adgang

hvordan åbner jeg igen for internettet ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-07 17:24

er det panda med firewall skal du lige ind og give tilladelse til internet explorer

Kommentar
Fra : risvej07

Dato : 14-08-07 17:50

det er det.... hvor gør jeg lige det????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-08-07 13:06

Jeg kender ikke Panda men prøv at geninstalere, hvis den opfører sig som andre firewall, vil den komme og spørge om dit og dat må gå på internettet, husk så at sige ja til de programmer som godt må få forbindelse, Internet Explorer - Outlook Express med flere, da jeg brugte ZoneAlarm som firewall, startede den med at spørge om SVCHOST.EXE måtte komme på nettet, det skal den have lov til, det er den som skaber forbindelse til de andre internet programmer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-08-07 13:13

Du kan også gå ind og ændre regler for programmerne, og dermed undgå en geninstalation, men da jeg ikke kender Panda, kan jeg ikke fortælle dig hvor og hvordan
Hvis du afinstalerer din Panda, så er det en god ide at rydde op i registrerings databasen, før du instalerer igen, brug denne gratis reg cleaner: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html lad den scanne og klik på Delete ud for de grønne markeringer: Safe to delete, instaler så Panda igen og du er klar til at starte på en frisk

Annuller spørgsmålet
Fra : risvej07

Dato : 17-08-07 11:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål panda danmark har nu brugt 4 dage uden at kan hjælpe.
har skiftet til tdc sikkerheds pakke